  • Data: 2010-01-06 19:06:51
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 06 Jan 2010 18:38:14 +0100, w <hi2hqd$ene$1@inews.gazeta.pl>, Artur Maśląg
    <f...@p...com> napisał(-a):

    > r...@k...pl pisze:
    > (...)

    Jak z tego:
    "Wtedy nie było letnich (tzn. były, ale nie w powszechnym użyciu), a te letnie
    co były -- to były uniwersalne/całoroczne :)."

    urodziło ci się:
    "Tak, tak - to pewnie tak samo jak z Twoją teorią o braku letnich 10
    temu."

    Zdradź swój tok myślenia -- jak doszedłeś do tego, że a) nie było, b) i że
    równo 10 lat temu.

    > W normalny - jak napisałem, zerknij na schemat ideowy i zobaczysz
    > magiczne kabelki idące do centrali ABS. Przypadkiem ich nie prowadzili.

    Ach tak, magiczne kabelki... to sporo wyjaśnia.
    Pokaż mi tą swoją magię tutaj:
    http://www.sundevilauto.com/auto-diagrams-abs-brakes
    .asp
    http://www.zsm1.krakow.pl/nauka/wlodarz/rozdzial3.ht
    ml

    > Wiele "ciekawych" opisów w necie znalazłem - w tym Twoje. Nie ma to
    > jak super opowieści o mistrzach w Astrach, którzy zepsuli ABS, bo na
    > suchym lepiej bez ABS jeździ.

    Nie bój się -- Twoje opisy w necie i tak są najciekawsze, a przynajmniej
    najoryginalniejsze.

    > Już były - teraz szukaj.

    Ty i argumenty? Jeszcze na żarty ci się na koniec zebrało :).
    Szukaj tych swoich magicznych kabelków.