  • Data: 2010-01-03 14:22:49
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > opony letnie
    > a te- na śniegu wielokrotnie zachowują się tragicznie...

    No właśnie pierwszy sezon nie mając opon zimowych (jeżdżę ogólnie 6 lat)
    stwierdzam że nie tak tragicznie, w zasadzie to nawet nie strasznie, tak
    całkiem normalnie, ślisko się robi jak jest lód, gdy występuje śnieg/błoto
    pośniegowe jazda zgodnie z przepisami nie sprawia jakichkolwiek problemów.
    Po opisach tego typu w necie oczekiwałem czegoś zgoła innego, nie planowałem
    w ogóle używać samochodu jak posypie konkretnie (czyli jak teraz),
    ewentualnie tylko w weekendy do pobliskiego marketu. Ale okoliczności
    wymusiły konieczność jeżdżenia to tu to tam i stąd moje zdziwnie że się da.
    Dziś byłem na działce pod Wyszkowem, pojechałem, wróciłem, opowiem w pracy,
    zostanę półbogiem i mistrzem kierownicy. :-). No chyba że moje letnie to
    opony mało letnie Continentale ContiPremiumContact 205/55/r16 ujeżdżane
    przez Lagunę II, 120hp. Z Abs (nie terkocze za często), lecz bez ESP.
    No i na koniec podkreślam ,że jestem 100% zwolennikiem opon zimowych, dla
    jasności, na przyszły sezon jak nic będe miał jakieś konkretne oponki.