  • 11. Data: 2009-05-11 21:42:01
    Temat: Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Mieszkam na skraju Bieszczad, czasem zdarzało mi się śmigać po lesie,
    jak by co od Sanoka albo nawet od Dynowa mogę coś podpowiedzieć.
    Bardziej skłaniał bym się na wybranie ciekawej trasy mniejszymi
    drogami, u nas raczej nie ma szutrów a przejazd przez las czasem wiąże
    się z walką w kleistym błocie toteż 1 dzień to zdecydowanie za mało...

    pozdrawiam
    Maciek

  • 12. Data: 2009-05-12 07:45:22
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> wrote

    > no do Rzeszowa to spoko jakoś już trase poukładałem, ale od Rzeszowa to
    > jest masakra tak patrzac po mapie, no właśnie o te mosty chodzi
    > najbardziej.

    W sumie do sanoka musisz jakos przeleciec po asfaltach
    choc proponowal bym trase przez Dynow, tam sa promy
    na sanie. Od Sanoka lecisz jak na Przemysl przez Zaluz
    Badz normalna droga do Zagorza potem droga przez
    gore ktora zwie sie Gruszka nastepnie niestety
    znow asfaltem do Baligrodu i stamtad masz piekna trase
    przez Tyskowa do Wolkowyji kawalek asfaltem i w Bukowcu
    znow na szutry piekna trasa przez Terke, Buk itd w kierunku na
    Dolzyce badz Cisne. Nietety samymi bokami bedzie trudno
    San i Hoczewka skutecznie dlokuja mozliwosc jechania samymi
    lasami.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 13. Data: 2009-05-14 13:32:41
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 11 May 2009 14:42:01 -0700 (PDT)
    Maciek <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > drogami, u nas raczej nie ma szutrów a przejazd przez las czasem wiąże
    > się z walką w kleistym błocie toteż 1 dzień to zdecydowanie za mało...

    U was nawet jakbym miał jechać asfaltem, to byłbym wniebowzięty.
    Śliczne widoki jak dla mnie. Ale to takie moje górskie zboczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 14. Data: 2009-05-14 14:28:29
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote

    U was nawet jakbym miał jechać asfaltem, to byłbym wniebowzięty.
    Śliczne widoki jak dla mnie. Ale to takie moje górskie zboczenie.

    dupa tam widoczki, asfalty sa extra!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-05-14 16:20:35
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 14 May 2009 16:28:29 +0200
    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:

    > U was nawet jakbym miał jechać asfaltem, to byłbym wniebowzięty.
    > ?liczne widoki jak dla mnie. Ale to takie moje górskie zboczenie.
    > >>>

    > dupa tam widoczki, asfalty sa extra!

    Tys prowda. Agrafki jak sie patrzy(trasa do Cisnej z Leska).

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 16. Data: 2009-05-15 01:22:01
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote

    > Tys prowda. Agrafki jak sie patrzy(trasa do Cisnej z Leska).

    Szczerze mowiac w droga strone z Cisnej do Ustrzyk Gornych
    ona jest w zimie nie odsniezana, przynajmniej nie solno - fosforowo
    Tira tam nie uswiadczysz w letnie dni, po prosty miut i malyna.
    Zeby jeszcze mnie puszek w weekendy :-(

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 17. Data: 2009-05-15 06:54:43
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:

> [...]
    > ona jest w zimie nie odsniezana, przynajmniej nie solno - fosforowo
    > Tira tam nie uswiadczysz w letnie dni, po prosty miut i malyna.

    Ze sie dopytam - lepsze winkle niz na 28-ce w Wujskiem ?
    czyli na drodze Sanok-Przemysl ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 18. Data: 2009-05-15 07:23:06
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Norbi" <n...@o...pl> wrote

    > Ze sie dopytam - lepsze winkle niz na 28-ce w Wujskiem ?
    > czyli na drodze Sanok-Przemysl ? :)

    Winkle podobne, moze troszke mniej w jednym miejscu
    ale nawierzchnia na pewno duzo lepsza, pozatym
    mozna obleciec do okola cala pentle a Sanok-Peremysl
    tylko tam i z powrotem.
    No i widoki duzo fajniejsze :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 19. Data: 2009-05-15 08:36:52
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    yo!

    tu masz moja propozycje wyrysowana w automapie przy ustawieniach trasy na
    TERENOWA:

    http://wrzucacz.pl/file/8401242376613

    wyrysowalem tylko trase z rzeszowa do ustrzyk dolnych - do ustrzyk gornych
    proponuje jechac juz prosto droga 896. powodzenia.

    szynszyll
    xtz750

  • 20. Data: 2009-05-18 11:27:48
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 15 May 2009 09:23:06 +0200
    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:

    > Winkle podobne, moze troszke mniej w jednym miejscu
    > ale nawierzchnia na pewno duzo lepsza, pozatym
    > mozna obleciec do okola cala pentle a Sanok-Peremysl
    > tylko tam i z powrotem.

    Tylko że to są prawdziwe winkle, nie dość że w ostrym złożeniu
    to jeszcze pod górę i to dosyć ostro.

    > No i widoki duzo fajniejsze :-)

    Bez porównania ;-]

    --