  • 41. Data: 2011-10-27 13:40:17
    Temat: Re: Yeti odebrane
    Od: z <z...@g...pl>

    jerzu pisze:

    > Jak już jesteśmy przy Nissanach:
    > http://isocca.com/wp-content/uploads/2009/02/nissan_
    cube3-03.jpg

    Tu jest przynajmniej jakiś pomysł, jakaś myśl przewodnia. Mnie się nie
    podoba ale jest.

  • 42. Data: 2011-10-27 13:52:07
    Od: z <z...@g...pl>

    venioo pisze:

    > Wlasnie to samo mialem napisac :)

    Ja też, ja też.

  • 43. Data: 2011-10-27 13:59:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-27 13:04, J.F pisze:

    > Ja tu czegos nie rozumiem i prosze o wyjasnienie - kto decydowal ze to
    > bedzie yeti - ty czy ona ?
    >
    > A jesli ty ... to czemu wybrales dla zony auto z ktorego bedzie
    > niezadowolona ?
    >
    > J.

    Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne
    auto. :)

  • 44. Data: 2011-10-27 23:42:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Ja wybrałem Yeti, a żona twierdzi po kilku dniach, że bardzo fajne auto.
    > :)

    A co ma powiedzieć? ;)

  • 45. Data: 2011-10-27 23:51:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-27 23:42, to pisze:
    > begin megrims

    > A co ma powiedzieć? ;)

    "Kochanie to jest numer do mojego prawnika" :>

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 46. Data: 2011-10-28 06:49:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-27 23:42, to pisze:
    > begin megrims

    > A co ma powiedzieć? ;)

    Jak dla mnie, to to auto mogło by mieć 200KM więcej i launch control
    było by super ;)

    Pierwszy raz jechałem więcej niż 50-80 km z DSG. Do tej pory parę
    razy DC-SST (EVO) i raz PDK (TurboS) ale to chyba mniej więcej
    taka sama skrzynia. I jestem zachwycony DSG.

    co do auta:
    Wyjątkowo wygodne fotele. Bardzo dobre światła. Hałas na poziomie
    akceptowalnym. Navi nie tak szybka jak google maps, ale dużo szybsza
    niż w E60 przed liftem. Więc uważam, że co do Yeti nie ma się do
    czego dowalić. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Audio mogło by
    być lepsze.

    I najciekawsze: IMO Yeti dużo lepiej się prowadzi niż X6.

  • 47. Data: 2011-11-02 14:39:24

    25 Oct 2011 07:38:06 GMT, w <4ea6675e$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@x...abc> napisał(-a):

    > begin Lisciasty