  • 1. Data: 2015-10-28 18:45:55
    Temat: Yaris I "zgrzytanie" opon przy skręcaniu
    Od: z <...@...pl>

    Nigdy czegoś takiego nie słyszałem.
    W Yarisie I przy manewrowaniu na parkingu i maksymalnym skręcie w prawo
    bardziej w lewo mniej słychać zgrzytanie opon tak jakby geometria
    drastycznie nie pasowała i musiały się przesuwać na boki po jezdni.
    Z tego co pamiętam ze szkoły ;-) chodziłoby o kąt pochylenia zwrotnicy.

    Opony mam dość marne znaczy Uniroyal które hałasują podczas jazdy.
    Ten typ tak ma (rzeźba bieżnika, mieszanka)
    Czy to wina opon czy również tego że skręt kół w tym samochodzie jest
    większy niż w moich poprzednich. Geometria była sprawdzana i zwalano
    winę na opony. Tylko że na zimówkach też to występuje tylko mniej.
    Yarisy tak mają?

  • 2. Data: 2015-10-29 09:44:58
    Temat: Re: Yaris I "zgrzytanie" opon przy skręcaniu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Yarisy tak mają?

    Na to wygląda.
    Mój Yaris 2 też tak ma.

    --
    MN

  • 3. Data: 2015-10-29 14:58:39
    Od: uciu <a...@g...com>

    tez tak mam :-)

  • 4. Data: 2015-10-30 16:49:10
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > drastycznie nie pasowała i musiały się przesuwać na boki po jezdni.
    > Z tego co pamiętam ze szkoły ;-) chodziłoby o kąt pochylenia zwrotnicy.

    Nie zauwazylem u siebie nic takiego. Ale ja mam geometrie do poprawy, wiec
    sie nie liczy :)

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2015-11-01 00:43:37
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2015-10-28 o 18:45, z pisze:

    > Yarisy tak mają?

    Dziś z ciekawości sprawdzałem i poza zgrzytającymi kamieniami pod
    oponami nic szczególnego nie słyszałem. Opony Uniroyal RainExpert,
    kilkuletnie. Samochód z komisu po stłuczce. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.