eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmYanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznychRe: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
  • Data: 2024-08-05 13:27:48
    Temat: Re: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Aug 2024 13:19:42 +0200, _Master_ wrote:

    > Radio jest wzmacniaczem. Po co coś więcej?

    Bo w radio gra radio. Radiostacja taka :-)

    Moze jeszcze CD, MP3 itp. Choć to akurat można też puscic z telefonu.

    > Rozumiem że są radia fabryczne i inne Chińskie wynalazki...
    > Zakładamy że Kowalski używa Yanosika to ma tel. wpięty w jakiś uchwyt
    > czyli nie siedzi w kieszeni.

    To niekoniecznie jest dobre założenie, bo yanosik sie i w kieszeni
    sprawdza.

    > inne zajebiste funkcje radia nie są
    > potrzebne. Ono robi TYLKO jako wzmacniacz.
    > Tak wiem że utwory że ulubione pliki czy CD....
    >
    > A i tak na końcu dochodzimy do stremingu ulubionej stacji internetowej
    > bez reklam ;-)
    > Takie życie

    A yanosiku jest player jakis :-)

    > I żeby nie było że to trudne.
    > Ja wkładam telefon w uchwyt/ładowarkę bezprzewodową i automatycznie
    > odpala mi się BT, yanosik, i radio internetowe.

    BT mam stale włączonego, to janosik odpala się automatycznie sam.

    > Po wyłączeniu zasilania aplikacje się zamykają i wyłącza BT.

    Tak, po wyłączeniu samochodu Yanosik sam się zamyka :-)

    > Opcji jest od groma i fabrycznym systemem samsunga i innymi apkami.
    >
    > Jak dzwoni tel. to normalnie odbieram połączenie i korzystam jak ze
    > słuchawek BT

    J.