eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmYanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznychRe: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
  • Data: 2024-08-07 22:43:35
    Temat: Re: Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Aug 2024 11:04:33 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Widzę że wchodzimy na skraj audiofilstwa ;-)
    >
    > Złote kable i kto bogatemu zabroni.
    >
    > Może 20 lat temu to miało jakiś sens aby ta komunikacja była zrozumiała
    > i nie była problematyczne
    >
    > Ale dziś Samochody są cichsze a mikrofony lepsze.
    >
    > Może to kwestia wieku ;-) Ja się tylko komunikuję w aucie (nie plotkuję)
    > bo wiem że jestem tylko człowiekiem i mam się przede wszystkim skupić na
    > kierowaniu.
    >
    > Jeśli miałbym wybierać to fotel kierowcy, precyzję układu kierowniczego
    > albo bezproblemowość dźwigni zmiany biegów.
    >
    > Ale mikrofon którego użyję raz na miesiąc?

> [...]

    Jeśli mikrofon używasz raz na miesiąc, to ktoś może przeboleć i Cię słuchać
    razem z dobrodziejstwem inwentarza - znaczy hałasem otoczenia.

    Do mnie ludzie dzwonią co chwilę, czasem im podaję z pamięci np.
    konfiguracje czegoś, hasła dostępu itp albo mówię, co zrobić w jakimś
    programie, aby uzyskać zamierzony efekt.
    Zależy mi na tym, aby zaróano dobrze słyszeć kogoś, jak i na tym, aby ktoś
    mnie czytelnie słyszał.

    A główne moje auto jest na tyle ciche, że nawet przy 160 km/h mogę
    spokojnie rozmawiać z osobami w kabinie nie podnosząc zbytnio głosu.
    Nie jest to co prawda Lexus LS600h (najcichszy, jakim jeździłem), ale jest
    niewiele głośniejszy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam