eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleYamaha dt 125
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2011-02-05 16:05:27
    Temat: Yamaha dt 125
    Od: patryko80 <patrykkaron97@_NOSPAM_interia.pl>

    Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej jeździć
    Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ?
    Pozdr.

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 2. Data: 2011-02-06 22:29:58
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 17:05, patryko80 pisze:
    > Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej
    > jeździć Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ?
    > Pozdr.
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
    >

    poradzisz sobie......

    a tak na poważnie to nie lepiej pojechać wsiąść i sprawdzić czy sięgasz
    nogami itd no chyba że masz zamiar kupić motocykl jak klient CZ250 od
    mojego kolegi, przyjechali obejrzeli dookoła......
    Kolega dał im próbke mozliwości czeskiej myśli technicznej, klienci
    spuścili głowy zapakowali na busa, powiedzieli że próbować będą w domu:)

    pozdrawiam
    rafał

    250sxf
    450exc


  • 3. Data: 2011-02-07 00:59:02
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 06.02.2011 23:29, Rafał Tomaszewski pisze:
    > W dniu 2011-02-05 17:05, patryko80 pisze:
    >> Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej
    >> jeździć Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ?
    >> Pozdr.
    >>
    >> --
    >> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
    >>
    >
    > poradzisz sobie......
    >
    > a tak na poważnie to nie lepiej pojechać wsiąść i sprawdzić czy sięgasz
    > nogami itd no chyba że masz zamiar kupić motocykl jak klient CZ250 od
    > mojego kolegi, przyjechali obejrzeli dookoła......
    > Kolega dał im próbke mozliwości czeskiej myśli technicznej, klienci
    > spuścili głowy zapakowali na busa, powiedzieli że próbować będą w domu:)

    O, jest mój ulubiony specjalista od enduro. Potrzebuję zakupić do xr600r
    oponki. Nie mają być megawyczynowe tylko zapewniać przyzwoitą trakcję i
    być w miarę trwałe (muszą przeżyć przynajmniej jeden wyjazd po
    bezdrożach ok. 600km). Jakaś propozycja oferująca kompromis pomiędzy
    tymi cechami i w ludzkiej cenie? Teraz mam jakieś bridgestone'y i
    znikają w oczach.

    --
    pzdr.
    zefir
    m600/xx/xr600r


  • 4. Data: 2011-02-07 12:34:08
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: patryko80 <patrykkaron97@_NOSPAM_interia.pl>

    Rafał Tomaszewskinapisal

    > W dniu 2011-02-05 17:05, patryko80 pisze:
    >> Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej
    >> jeździć Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ?
    >> Pozdr.
    >>
    >> --
    >> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
    >>

    > poradzisz sobie......

    > a tak na poważnie to nie lepiej pojechać wsiąść i sprawdzić czy sięgasz
    > nogami itd no chyba że masz zamiar kupić motocykl jak klient CZ250 od
    > mojego kolegi, przyjechali obejrzeli dookoła......
    > Kolega dał im próbke mozliwości czeskiej myśli technicznej, klienci
    > spuścili głowy zapakowali na busa, powiedzieli że próbować będą w domu:)

    > pozdrawiam
    > rafał

    > 250sxf
    > 450exc

    Dzięki za odpowied. A doradzisz na co zwracac uwagę przy zakupie uzywanego
    sprzętu ? Pozdr.

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 5. Data: 2011-02-07 14:40:03
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-07 13:34, patryko80 pisze:

    >
    > Dzięki za odpowied. A doradzisz na co zwracac uwagę przy zakupie
    > uzywanego sprzętu ? Pozdr.

    W DT 125?

    Na wszystko co w dwusuwowym enduro. Obok standardowej listy: rama,
    silnik, zawias (sprawdz szczegolnie dobrze czy nie jest zameczony tylny
    amor), elektryka itd.
    Popatrz dobrze czy naprawde jest odblokowany (wiekszosc sprzetu na rynku
    jest kastrowana, metod fabrycznej kastracji yamaha miala kilka). IMO
    inaczej niz wsiadajac i rozpedzajac sie na biegach do konca albo
    przynajmniej do tych 120 sie tego nie dowiesz. Sprawdz zawor YVPS.

    Tu jest sporo info:
    http://dtr125.net/tuningf.htm

    Popatrz na polke w garazu jaki tam olej stoi, jak zobaczysz Mixol to
    uciekaj :) i zajrzyj do dozownika czy tam jest ten sam kolor co tego na
    polce :-)

    Dobrze byłoby zajrzeć na cylinder i pomierzyc tlok, ale to nie na
    podworku sprzedajacego tylko w warsztacie i bedzie Cie kosztowac.

    Dobrze byloby tez sprawdzic srube spustu oleju - czy nie jest przekrecona.

    Jesli to do błota to odpusc wyglad zewnetrzny, jesli to sprzet co
    jezdzil po szosie i ma isc w bloto to olej takze stan opon, lancucha, bo
    opony zmienisz a naped tez proponowalbym zalozyc ze zwiekszona
    przekladnia zeby dodac nieco momentu na kolo.

    KJ




  • 6. Data: 2011-02-07 20:36:50
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: patryko80 <patrykkaron97@_NOSPAM_interia.pl>

    A zablokowana yamaha dt 125 ile ma koni . Bo na allegro te
    yamahy mają ok 30 km i nie wiem czy one są już odblokowane .
    Pozdr.

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 7. Data: 2011-02-07 21:28:11
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-07 21:36, patryko80 pisze:
    > A zablokowana yamaha dt 125 ile ma koni . Bo na allegro te yamahy mają
    > ok 30 km

    Nie uwazasz ze nalezaloby nieco poczytac o motocyklu ktory chcesz kupic?

    Mowisz 30 KM z detka, tu np.
    http://allegro.pl/yamaha-dt-125-r-potwor-do-negocjac
    ji-okazja-i1440531316.html
    ?

    To jakis padalec, dobry detek po tuningu, na irydowej swiecy zatankowany
    Vpowerem ma jak nic 50, a w sloneczny czwartek to nawet 52 i pół.
    ;-)

    powaznie to watpie, bardzo watpie, bo mialem odblokowanego DT z 97 (z
    duzym trybem z tylu) rownolegle z EXC 125 ktory ma te +30 i pamietam
    roznice.

    Ale podjedz i sprawdz ;-) IMO jesli ma +30 KM to gdzies w okolicy 6-7
    krpm moto powinno pokazac pazur i pojsc z biegu elegancko i bez wysilku
    na wysoka gume.

    A na powaznie to odblokowany detek ma wystarczajaco mocy w terenie na
    pierwszy sezon, mniejsza o liczby.

    KJ


  • 8. Data: 2011-02-07 22:58:33
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 01:59, zefir pisze:

    > O, jest mój ulubiony specjalista od enduro. Potrzebuję zakupić do xr600r
    > oponki. Nie mają być megawyczynowe tylko zapewniać przyzwoitą trakcję i
    > być w miarę trwałe (muszą przeżyć przynajmniej jeden wyjazd po
    > bezdrożach ok. 600km). Jakaś propozycja oferująca kompromis pomiędzy
    > tymi cechami i w ludzkiej cenie? Teraz mam jakieś bridgestone'y i
    > znikają w oczach.
    >

    latam tylko na mitasach, może z uwagi na zniżkę 32% u kolegi:) 600km to
    raczej żaden dystans no chyba że zamierzasz lecieć po skalach w Hiszpanii:)
    Chyba że 6k km to na tył walisz mitasa e-09 i na przód odpowiednik e-09
    z michalina lub pirelli ale chyba michalina, w każdym razie mitas e-09
    z tyłu bedzie bardzo trwały nawet jak będziesz jechał wszystko po
    czarnym a przód z mitasa znika bardzo szybko.
    Kolega testował to na wyjeździe na Krym w ttr600 i po zrobieniu całej
    trasy tył był bardzo ok a przód mocno znikł.


    No chyba że chcesz coś bardziej agresywnego to c-18 na tył jest jak dla
    mnie bardzo dobra ( warunek założona w dobra stronę bo różnica jest
    ogromna ) na przód kłade zawsze coś EF

    pozdrawiam
    rafał
    250sxf
    450exc


  • 9. Data: 2011-02-11 09:34:20
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 07.02.2011 23:58, Rafał Tomaszewski pisze:
    > W dniu 2011-02-07 01:59, zefir pisze:
    >
    >> O, jest mój ulubiony specjalista od enduro. Potrzebuję zakupić do xr600r
    >> oponki. Nie mają być megawyczynowe tylko zapewniać przyzwoitą trakcję i
    >> być w miarę trwałe (muszą przeżyć przynajmniej jeden wyjazd po
    >> bezdrożach ok. 600km). Jakaś propozycja oferująca kompromis pomiędzy
    >> tymi cechami i w ludzkiej cenie? Teraz mam jakieś bridgestone'y i
    >> znikają w oczach.
    >>
    >
    > latam tylko na mitasach, może z uwagi na zniżkę 32% u kolegi:) 600km to
    > raczej żaden dystans no chyba że zamierzasz lecieć po skalach w Hiszpanii:)
    > Chyba że 6k km to na tył walisz mitasa e-09 i na przód odpowiednik e-09
    > z michalina lub pirelli ale chyba michalina, w każdym razie mitas e-09 z
    > tyłu bedzie bardzo trwały nawet jak będziesz jechał wszystko po czarnym
    > a przód z mitasa znika bardzo szybko.
    > Kolega testował to na wyjeździe na Krym w ttr600 i po zrobieniu całej
    > trasy tył był bardzo ok a przód mocno znikł.
    >
    >
    > No chyba że chcesz coś bardziej agresywnego to c-18 na tył jest jak dla
    > mnie bardzo dobra ( warunek założona w dobra stronę bo różnica jest
    > ogromna ) na przód kłade zawsze coś EF

    Dzięki.

    --
    pzdr.
    zefir
    m600/xx/xr600r

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: