  • 1. Data: 2011-02-05 09:22:51
    Temat: [S] Garmin Zumo 550
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Hejka,
    Mam do sprzedania motocyklowego Garmina Zumo 550. Komplet ze sklepu ze
    wszystkimi akcesoriami i 2 mapami. Mogę wystawić fakturę. Cena 1849 zł.
    http://allegro.pl/garmin-zumo-550-bluetooth-motocykl
    -2-mapy-fv-i1443829198.html

    --
    Pozdro
    WaFel

  • 2. Data: 2011-02-05 09:41:45
    Temat: Garmin
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    To ja się podepne pod post kolegi, mianowicie używam samochodowego Garmina
    nuvi 255 i szukam czegoś w rodzaju przeźroczystego pokrowca do tej
    nawigacji, żeby w razie deszczu nie zamokł no i odrazu przypiąłbym go za ten
    pokrowiec np do smyczy dla bezpieczeństwa ponieważ używam jedynie uchwytu
    rowerowego do tej nawigacji
    Szukałem na allegro ale nie znalazłem.

    Pzdr
    R2

  • 3. Data: 2011-02-05 10:00:49
    Temat: Re: Garmin
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Słabo szukasz... http://www.tinyurl.pl?zc3Wi0Fh

    --
    Pozdro
    WaFel

  • 4. Data: 2011-02-05 13:36:51
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "WaFel" wrote

    > Słabo szukasz... http://www.tinyurl.pl?zc3Wi0Fh

    To za drogie , ja szukam raczej plastkowego, foliopodobnego pokrowca takiego
    bardziej silikonowego jak do telefonów komórkowych, tylko aby aby nie kapało
    na GPSa nie musi być taki hermetyczny.

    Pzdr
    R2

  • 5. Data: 2011-02-05 14:52:45
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 14:36, R2 pisze:

    > To za drogie , ja szukam raczej plastkowego, foliopodobnego pokrowca
    > takiego bardziej silikonowego jak do telefonów komórkowych, tylko aby
    > aby nie kapało na GPSa nie musi być taki hermetyczny.

    tutaj masz taniej, sprawdzone, dziala i w deszczu daje rade:
    http://elektroshop.com.pl/pl/hama-futeral-do-nawigac
    ji-na-rower-uniwersalny.html
    jak chcesz jeszcze taniej - moge sprzedac swoje etui (zmienilem nawigacje)
    w razie checi --> priv
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 6. Data: 2011-02-05 18:19:29
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 05.02.2011 14:36, R2 pisze:

> [...]
    > bardziej silikonowego jak do telefonów komórkowych, tylko aby aby nie kapało

    To może takie coś?

    http://www.motobagaz.pl/torba-na-nawigacje-pda-givi-
    s850-p-1666.html

    Mocowane rzepem do kierownicy. Można wyjść z kablem. Ma miejsce na ładowarkę
    albo coś.
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 7. Data: 2011-02-05 18:41:20
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
    wiadomości news:iik4cv$gqm$1@news.dialog.net.pl...

    > Mocowane rzepem do kierownicy. Można wyjść z kablem. Ma miejsce na
    > ładowarkę albo coś.
    > --
    Najlepszy price/performance ma to:
    http://allegro.pl/uchwyt-etui-wodoodporne-do-nawigac
    ji-3-5-motor-i1409125971.html
    Są też większe.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-02-05 19:07:22
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 05.02.2011 19:41, J_K_K pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska"<t...@c...co> napisał w
> [...]

    W komplecie z uchwytem to już stówka z hakiem. Funkcjonalnie to givi jest
    sprytniejsze. Zamocujesz do dowolnej kierownicy, ma osobną zasobnik na
    kabelki (ew dokumenty, kondomy czy inne duperele). Można przypiąć pasek i
    nosić na szyi/ramieniu/brzuchu. W zestawie dodatkowy pokrowiec na hardkorowe
    warunki. Na poważniejsze wycieczki brałbym Givi. Na miejskie przeloty to
    faktycznie, ten z allegro niegłupi. Szczególnie ze względu na możliwość
    odpięcia jednym ruchem i schowania do kieszeni.

  • 9. Data: 2011-02-05 19:18:26
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
    wiadomości news:iik76n$ic9$1@news.dialog.net.pl...
    ji-3-5-motor-i1409125971.html

    > W komplecie z uchwytem to już stówka z hakiem.

    W tym przypadku cena już zawiera uchwyt
    (w tych droższych z innego źródła - nie).
    W lecie płaciłem trochę taniej ~55 PLN + przesyłka.

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2011-02-05 19:20:39
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 05.02.2011 20:18, J_K_K pisze:
> [...]
    >
    > W tym przypadku cena już zawiera uchwyt
    > (w tych droższych z innego źródła - nie).
    > W lecie płaciłem trochę taniej ~55 PLN + przesyłka.

    Fakt, nie doczytałem.