    From: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Yamaha dt 125
    Date: Sun, 06 Feb 2011 23:29:58 +0100

    W dniu 2011-02-05 17:05, patryko80 pisze:
    > Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej
    > jeździć Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ?
    > Pozdr.
    >
    > --

    poradzisz sobie......

    a tak na poważnie to nie lepiej pojechać wsiąść i sprawdzić czy sięgasz
    nogami itd no chyba że masz zamiar kupić motocykl jak klient CZ250 od
    mojego kolegi, przyjechali obejrzeli dookoła......
    Kolega dał im próbke mozliwości czeskiej myśli technicznej, klienci
    spuścili głowy zapakowali na busa, powiedzieli że próbować będą w domu:)

    pozdrawiam
    rafał

    250sxf
    450exc