eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleYamaha dt 125Re: Yamaha dt 125
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Yamaha dt 125
    Date: Mon, 07 Feb 2011 15:40:03 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <iip085$hkv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <0bde46a6ad9470da07d1f47425bc29f1$1@grupy.scigacz.pl>
    <iin7da$pbp$1@news.onet.pl>
    <8c13020bdd877d556216d60bbd71c2fb$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.198.145.1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1297089605 18079 91.198.145.1 (7 Feb 2011 14:40:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Feb 2011 14:40:05 +0000 (UTC)
    X-User: killjohn
    In-Reply-To: <8c13020bdd877d556216d60bbd71c2fb$1@grupy.scigacz.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:635228
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-07 13:34, patryko80 pisze:

    >
    > Dzięki za odpowied. A doradzisz na co zwracac uwagę przy zakupie
    > uzywanego sprzętu ? Pozdr.

    W DT 125?

    Na wszystko co w dwusuwowym enduro. Obok standardowej listy: rama,
    silnik, zawias (sprawdz szczegolnie dobrze czy nie jest zameczony tylny
    amor), elektryka itd.
    Popatrz dobrze czy naprawde jest odblokowany (wiekszosc sprzetu na rynku
    jest kastrowana, metod fabrycznej kastracji yamaha miala kilka). IMO
    inaczej niz wsiadajac i rozpedzajac sie na biegach do konca albo
    przynajmniej do tych 120 sie tego nie dowiesz. Sprawdz zawor YVPS.

    Tu jest sporo info:
    http://dtr125.net/tuningf.htm

    Popatrz na polke w garazu jaki tam olej stoi, jak zobaczysz Mixol to
    uciekaj :) i zajrzyj do dozownika czy tam jest ten sam kolor co tego na
    polce :-)

    Dobrze byłoby zajrzeć na cylinder i pomierzyc tlok, ale to nie na
    podworku sprzedajacego tylko w warsztacie i bedzie Cie kosztowac.

    Dobrze byloby tez sprawdzic srube spustu oleju - czy nie jest przekrecona.

    Jesli to do błota to odpusc wyglad zewnetrzny, jesli to sprzet co
    jezdzil po szosie i ma isc w bloto to olej takze stan opon, lancucha, bo
    opony zmienisz a naped tez proponowalbym zalozyc ze zwiekszona
    przekladnia zeby dodac nieco momentu na kolo.

    KJ



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: