  • Data: 2009-06-23 10:57:26
    Temat: Re: Yagi a tzw. siatka
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h1qc2j$mq3$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:h1qba4$j7p$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak z tego powyżej wyciągnąłeś ponizszy wniosek.

    > Nie.
    > Mówimy o dwóch fabrycznych antenach z których jedna jest
    > typu "rzemieślniczego" - siatkowa i druga logarytmiczna powiedzmy
    > "zawodowa", wszystkie ze sklepu.

    Fabryka robiąca logarytmiczną słabiej przyłożyła sie do jakości wyrobu?
    Anteny ustawiane są na nieławściwy kierunek. Siatkowa odbiera dużym listkiem
    bocznym, a logarytmiczna ma w tym miejscu charakterystki mniejszy zysk?
    Sygnał jest nadawany w innej polaryzacji niż odbiera logarytmiczna?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba