  • 61. Data: 2010-11-25 12:05:33
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Może po złości, a może przed nimi było jeszcze
    > jedno auto. "SUV" po wyprzedzeniu mógł zahamwoać
    > z tych samych powodów co wcześniej hamowała Łada.
    > Albo w odwecie, albo dlatego, że ktoś przed nim
    > zahamował.

    Wlasnie. Zbyt duzo albo-albo, wiadomo, ze nic nie wiadomo, oprocz tego, ze
    gosc w SUVie wyprzedza podejmujac spore ryzyko.

    Dla mnie np. najbardziej prawdopodobnym scenariuszem tutaj moze byc to, ze
    ruch nie odbywal sie plynnie, widac zwolnienia przyspieszenia, calkiem
    mozliwe, ze z przodu korkowalo sie. Facet SUVa z tych co musza wyprzedzic 2
    samochody aby zaoszczedzic 5sekund, dokleil sie do zderzaka Lady, a facet w
    Ladzie widzac to a majac mozliwosc podgonienia przycisnal, potem nie patrzyl
    w lusterka tylko na droge. SUV zaczal wyprzedzac, wcisnal sie w mala luke
    miedzy Lada a kolejnym samochodem. Moglo sie przykorkowac dal po hamulcach
    aby nie skasowac kogos przed soba. Potem jechal wolno.
    Podobna sytuacja moglaby byc z kamerzysta w pierwszych sekundach filmu gdyby
    Lada przyhamowala.

  • 62. Data: 2010-11-25 12:10:16
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > To chyba też Lada?
    > http://www.youtube.com/watch?v=3Du8QkvAqtM
    >
    > ;)

    ...jak tak dalej pojdzie to do portretu kapelusznika skodziarza, dojdzie
    portret speedy gonzalesa z lady ;)

  • 63. Data: 2010-11-25 12:11:16
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 25 Nov 2010 11:43:17 +0100 osobnik zwany DoQ wystukał:

    a Ty nie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2010-11-25 12:20:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-25 12:11, masti pisze:

    > a Ty nie?

    Skoro sytuacja pozwala na sprawne wyprzedzenie bez wykonywania tych
    czynności to po co??

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 65. Data: 2010-11-25 13:16:18
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-11-24 19:35, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 19:25:49 +0100 osobnik zwany Adam
    > Płaszczyca wystukał:

    > to jeszcze raz. Zgadzam się z powyższym ale w tym wypadku wyprzedzającym
    > jest mocny SUV a wyprzedzanym zdrutowana łada. Nie ma takiej możliwości
    > by ładzie udało się przyspieszyć tak by przeszkodzić kierowcy SUVa gdyby
    > umiał jeździć.

    A niby gdzie jest napisane, że Ladzie nie wolno mieć przyspieszenia zbyt
    dobrego jak na hamulce którymi dysponuje? I gdzie jest napisane, że
    każdy byle jaki SUV musi mieć takiego kopa, żeby żadna Lada nie była mu
    w stanie podskoczyć?

    Poluzuj trochę ściągacz w czapeczce i popatrz na świat bardziej
    otwarcie. Mi kiedyś trabant tak odjechał na światłach, że oczy
    przecierałem ze zdumienia - a ja nigdy nie marudzę światłach.

    PZDR
    Shaman

  • 66. Data: 2010-11-25 14:46:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-25 13:16, shaman pisze:
    (...)
    > Poluzuj trochę ściągacz w czapeczce i popatrz na świat bardziej
    > otwarcie. Mi kiedyś trabant tak odjechał na światłach, że oczy
    > przecierałem ze zdumienia - a ja nigdy nie marudzę światłach.

    Karton to był mistrzowski sprzęt :)

  • 67. Data: 2010-11-25 21:55:02
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 11:22:15 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Ogolnie po calosci niezly kowbojski teatrzyk.
    No kierunkowskazy to sa dla ciot :)
    Generalnie, jak obejrzec inne filmiki z related, to widac, ze bracia
    Slowianie, tylko maja w odroznieniu od nas kilka zapasowych zywotow.
    Czerwone to tylko taka sugestia:)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 68. Data: 2010-11-25 22:11:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 21:43:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > dużo chrzanienia. nawet wół wyprzedzi ładę jak umie.

    W sytuacji, kiedy z naprzeciwka jedzie sznurek aut?

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2010-11-26 00:33:41
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > No a skad masz pewnosc, ze facet z Lady widzial wyprzedzajacego? Moze gadal
    > przez telefon a potem dal po gazie? A moze jechala ta lada jakas blondynka
    > po zdaniu kursu PJ?

    widzial, widzial - dlatego troll jeden zjezdzal do srodka jezdni.
    Kawal ch... z tego goscia w ladzie. Sam bym pewnie tak nie zahamowal
    jak ten z suva tylko zatrzymal sie i opierd... gnoja co mi zagraza na
    drodze.

  • 70. Data: 2010-11-26 01:18:01
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mateusz <m...@g...com> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=3DgVUziXovAUM&feature
    =3Dplayer_embedded

    > Normalnie r=EAce opadaj=B1... jeden drugiego wart. U nas te=BF si=EA widuje
    > podobne kwiatki.

    A wg polskich przepisów jak by ta Łada czy Skoda wjechała w tył
    to była by wina skody czy SUVa ?

    Zajechanie to jest czy niewłaściwa odległość ?

    pozdrawiam.