  • 71. Data: 2010-11-26 04:40:41
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    napisał w wiadomości
    news:slrniepf2c.nka.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Na drodze. A polegało na przyspieszaniu w czasie wyprzedzania.

    Albo na hamowaniu zanim sie jeszcze bylo wyprzedzanym.
    Bo ten duzy jakos czesto naciska hamulec.

    > No to tym bardziej trzeba myśleć.

    Byc moze pomyslal, i tylko niegroznie sygnalizowal "za blisko
    jedziesz".
    Ale potem sam za blisko jechal.

    J.

  • 72. Data: 2010-11-26 08:36:42
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Lis, 01:18, " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Mateusz <m...@g...com> napisa (a):

    e=3Dplayer_embedded

    > A wg polskich przepis w jak by ta ada czy Skoda wjecha a w ty
    > to by a by wina skody czy SUVa ?
    >
    > Zajechanie to jest czy niew a ciwa odleg o ?

    Z tego co mi wiadomo to zawsze ten kto robi sobie parking na tyle
    innego samochodu jest winny.

  • 73. Data: 2010-11-26 08:40:24
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Lis, 04:40, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Byc moze pomyslal, i tylko niegroznie sygnalizowal "za blisko
    > jedziesz".
    > Ale potem sam za blisko jechal.

    No dokładnie ! jak mnie by wyprzedził jakiś narwaniec to od razu bym
    miał do niego dystans a nie cisnął się na zderzak. Najbardziej to mnie
    wkurwiają tacy, którzy jadą w sznurku i wyprzedzają tylko dlatego,
    żeby zmienić pozycję/przeskoczyć a jak zjeżdżają do kolumny to jadą
    tyle co jechali.

  • 74. Data: 2010-11-26 08:48:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, Michał <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    =3Dplayer_embedded

    > A wg polskich przepisów jak by ta Łada czy Skoda wjechała w tył
    > to była by wina skody czy SUVa ?

    W przepisach jest tak:

    2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    2. hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub
    jego utrudnienia;
    3. utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie
    hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu.

    Interpretować te przepisy można na parę sposobów :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 75. Data: 2010-11-26 08:55:45
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Mateusz* w wiadomości
    > Z tego co mi wiadomo to zawsze ten kto robi sobie parking na tyle
    > innego samochodu jest winny.

    Jakbyś zamienił" zawsze" na "przeważnie" to by się zgadzało.

    Pozdr

  • 76. Data: 2010-11-26 09:50:51
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > widzial, widzial - dlatego troll jeden zjezdzal do srodka jezdni.

    Udowodnij. Rownie dobrze facet mogl byc na bani itd.
    Nic pewnego w jego przypadku z filmu nie da sie ustalic.

  • 77. Data: 2010-11-26 11:57:54
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-25 12:10:16 Maciek

    > ...jak tak dalej pojdzie to do portretu kapelusznika skodziarza,
    > dojdzie portret speedy gonzalesa z lady ;)

    hehehehe Tu też (nie)lada wypadek ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=8xeQ8roYFzQ

    --
    Pozdor Myjk

  • 78. Data: 2010-11-26 12:07:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > W przepisach jest tak:
    >
    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    > 2. hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub
    > jego utrudnienia;

    "Sarna wyskoczyla na droge i musialem zahamowac awaryjnie, nie bylo czasu na
    ogladanie sie w lusterka bo poboczem wlasnie szla grupa grzybiarzy i nie
    chcialem doprowadzic do tragedii".

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 79. Data: 2010-11-26 12:18:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Lis, 08:55, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:

    > Jakby zamieni " zawsze" na "przewa nie" to by si zgadza o.

    Możesz mieć rację, ale kilka razy znajomi mieli takie przygody i
    ZAWSZE dostawali mandat za niezachowanie należytej odległości.

  • 80. Data: 2010-11-26 12:23:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 10:57:54 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

    > hehehehe Tu też (nie)lada wypadek ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=8xeQ8roYFzQ

    Późne żółte było - nie opłacało się temu białemu hamować.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek