  • 41. Data: 2010-11-24 21:07:45
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 20:29:29 +0100 osobnik zwany Przembo
    wystukał:

    > Widze że nie jesteś w stanie uzasadanić swojego stanowiska, przyznam że
    > Ci się nie dziwie, byłoby to karkołomne.

    O'RLY?

    >Nie ma związku między stylem
    > wyprzedzania,

    O'RLY?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2010-11-24 21:16:39
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *masti* w wiadomości news:icjrah$d2m$17@news.onet.pl napisał(a):
    > O'RLY?
    > O'RLY?

    Dziękuje, więcej nie trzeba, nikt nie będzie miał wątpliwości że nie masz
    nic do powiedzenia w temacie.

    Pozdr

  • 43. Data: 2010-11-24 21:37:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 21:16:39 +0100 osobnik zwany Przembo
    wystukał:

    > Dziękuje, więcej nie trzeba, nikt nie będzie miał wątpliwości że nie
    > masz nic do powiedzenia w temacie.

    skoro nie umiesz uzasadnic swojego zdania.

  • 44. Data: 2010-11-24 21:42:29
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 24 Lis, 19:35, masti <g...@t...hell> wrote:

    > to jeszcze raz. Zgadzam się z powyższym ale w tym wypadku wyprzedzającym
    > jest mocny SUV a wyprzedzanym zdrutowana łada. Nie ma takiej możliwości

    Mocny SUV? A to nie jest Daewoo Musso, w najlepszym wypadku ponad 10
    sekund do setki?

    pozdr
    AA

  • 45. Data: 2010-11-24 21:52:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 20:33:37 +0100, Przembo napisał(a):

    > Film nie pozwala tego potwierdzić jednakże z dużą dozą prawdopobodieństwa,
    > granicząca wręcz z pewnościa:), rzekłbym że nie widzieliśmy hamowania tylko
    > "chamowanie"*... A teraz z tego się wycofam i przyznam Ci że faktycznie może
    > coś mu pod koła wyskoczyło :)

    Przede wszystkim - ten z tyłu ma obowiązek jechać tak, żeby w razie
    hamowania awaryjnego poprzedzajacego go pojazdu również zdążył wyhamować.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2010-11-24 21:53:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 19:19:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > sorki Adaś, ale chrzanisz.

    Zero cherzanienia. Wystarczy, że będzie coś jechało z przeciwka, a
    wyprzedzajacy zostawił sobie niewielki margines. Od razu uprzedze, że
    przewidywanie, że wyprzedzany złamie przepisy nie jest wymagane.

    --
    ___________ (R)

  • 47. Data: 2010-11-24 21:54:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 20:52:36 +0100, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > powinien był walic w d... tego SUV-a

    To inna sprawa. Zazwyczaj zamiast w miarę bezpiecznie walić w d.. większość
    ludzi usiłuje uniknąć kolizji za wszelką cenę, na przykłąd kosząc ludzi na
    poboczu.

    --
    ___________ (R)

  • 48. Data: 2010-11-24 21:55:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 12:42:29 -0800 osobnik zwany Adam Adamaszek
    wystukał:

    > Mocny SUV? A to nie jest Daewoo Musso, w najlepszym wypadku ponad 10
    > sekund do setki?

    skoro maluchem dało sie wyprzedzać to tym tymbardziej
    ale trzeba to robić z głową a nie wyjeżdżać na lewo i dopiero mysleć

  • 49. Data: 2010-11-24 22:43:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 21:53:31 +0100 osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    > Zero cherzanienia. Wystarczy, że będzie coś jechało z przeciwka, a
    > wyprzedzajacy zostawił sobie niewielki margines. Od razu uprzedze, że
    > przewidywanie, że wyprzedzany złamie przepisy nie jest wymagane.

    dużo chrzanienia. nawet wół wyprzedzi ładę jak umie.

  • 50. Data: 2010-11-24 23:18:37
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > skoro maluchem dało sie wyprzedzać to tym tymbardziej
    > ale trzeba to robić z głową a nie wyjeżdżać na lewo i dopiero mysleć

    No i dokladnie SUV mogl wyprzedzic Lade bez wysilku tylko z glowa.
    Zrobil to jak ciota.

    Nie mowiac juz o tym, ze facet z Lady mogl np. nie popatrzec w lusterka
    podczas gdy SUV go wyprzedzal np. wcisnal gaz do dechy bo widzial
    wczesniej goscia siedzacego mu na ogonie i nie chcial byc kapelusznikiem
    bo naczytal sie pmsu ;)
    Powodow jego manewru przyspieszenia moglo byc 1000 niekoniecznie czyste
    skur...two. Nic specjalnie nie wynika z tego filmu aby przyjac pewniaki
    jego zachowania.