  • Data: 2010-11-24 20:29:29
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *masti* w wiadomości news:icjnsq$d2m$14@news.onet.pl napisał(a):
    > Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 20:05:40 +0100 osobnik zwany Przembo
    > wystukał:
    > nieumiejętność czytani jak najbardziej.

    Widze że nie jesteś w stanie uzasadanić swojego stanowiska, przyznam że Ci
    się nie dziwie, byłoby to karkołomne. Nie ma związku między stylem
    wyprzedzania, a zjawiskiem przyśpieszania przez wyprzedzany pojazd, nie moja
    wina że błądzisz i głupio Ci to przyznać.
    A jeśli ktoś myślący by nas czytał to wspomne tylko że ów suv to raczej jest
    terenówka, może mieć niesamowite przyśpieszenie 13, 14s do 100kmph, niewiele
    lepiej niż Łada. Hamulce trudno by w Ładzie były lepsze, więc to jedyna
    rzecz z która trafiłeś.

    Pozdr