  • 71. Data: 2012-01-21 00:12:26
    Temat: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > W niczym sobie nie zaprzeczam. Choćby znaków tam było 300, to są wśród
    > nich znaki najważniejsze w kodeksie i nie da się ich w normalny sposób
    > przeoczyć czy zignorować, a tak się stało.

    Przestań bredzić, w normalnych krajach za takie skandaliczne oznakowanie
    byłby kryminał. U nas to jest "normalne", a policja robi z tego filmik
    instruktażowy, zamiast zainteresować się tym, kto takie drogowe gówno
    spłodził.

  • 72. Data: 2012-01-21 02:51:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-20, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Zmartwię Ciebie, ale powyższe nie jest prawdą i dodatkowo nie jest
    > odpowiedzią na moje pytanie. Przy okazji - ledowy B-20 widać z daleka,
    > co dodatkowo podważa sens Twych dywagacji. Dodam, że przy większej
    > ilości znaków widzianych w niewielkich odstępach czasu/razem, reagujemy
    > na te najważniejsze, a nie "pierwsze". Proces w sumie jest trochę
    > bardziej skomplikowany, ale do tego się to sprowadza.

    Oki, znak który jesteśmy w stanie zobaczyć później rzuca się w oczy
    wcześniej. Oczywiście po zobaczeniu znaku "droga z pierwszeństwem" nie
    ma żadnej szansy, żeby kierowca skupił się na poruszających się dookoła
    obiektach.

    > pytanie zwyczajnie nie odpowiem tak/nie, ponieważ nie ma to
    > najmniejszego sensu. Jest ono tylko i wyłącznie zagrywką erystyczną.
    > W opisywanej sytuacji nie ma problemu z zauważeniem B-20, a do tego
    > nie zaistnieje sytuacja, że tylko on by tam stał.

    Oczywiście, nie ma żadnego problemu, a koleś umyślnie przeleciał przez
    skrzyżowanie. I nigdy tam nie było żadnych wypadków przez które
    dostawiono drugi znak B-20.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 73. Data: 2012-01-21 04:35:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Z reguly najblizsze skrzyzowanie, co jest logiczne, bo skad ktos
    > wjezdzajacy z bocznej drogi ma wiedziec o znakach ustawionych wczesniej.
    > Ale akurat D-1 jest wyjatkiem ... i tu jak najbardziej nalezaloby z tego
    > wyjatku skorzystac.

    Wreszcie ktoś to napisał. A reszta -- zdała w ogóle prawko?

  • 74. Data: 2012-01-21 04:35:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Jak ktos jest tak ślepy, ze nie widzi migajacego, LEDowego znaku STOP,
    > to nic mu nie pomoże.

    A to w ogóle jest znak?

  • 75. Data: 2012-01-21 13:05:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-01-2012 22:35, Kris_Poland pisze:
    > ludzki katolik ?
    > to wzajmnie sie wyklucza, nie mozna byc katolik i czlowiekiem
    > jednoczesnie :)

    Za dużo telewizji oglądasz...

    > bledy umyslu, gapiostwo to fuks za ktory zaplaci zawsze niewinnny
    > mowisz o katolicyźmie ?
    > przykazania sie zapomniolo, nie zabij, nie czyn blizniemu....
    > cos nie tak wystrzeliles kula w plot

    Sugerujesz, że celowo chciał zabić czy okaleczyć własną rodzinę?

    --
    Paweł

  • 76. Data: 2012-01-21 15:02:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 19 Jan 2012 21:41:53 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Kretyńskie oznakowanie, ale kogo by to interesowało? Czasem ten przypadek
    >nie był już tu omawiany?

    Chyba był.
    Tu IMHO jeszcze jedna sprawa mogła zaważyć na takim, a nie innym
    zachowaniu kierowcy. Jechał sobie dorgą krajową, a trafił na krzyżówkę
    z wojewódzką. I nie wziął pod uwagę tego, że w takim Frampolu ta
    wojewódzka może mieć pierwszeństwo nad krajówką.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 77. Data: 2012-01-21 18:05:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-21 13:05, DoQ pisze:

    > Za dużo telewizji oglądasz...

    Myślisz, że to tylko wpływ telewizji? Chyba nie tylko. Ja wiem, że
    można coś dziabnąć przed otwarciem pms, ale żeby aż tak?

    > Sugerujesz, że celowo chciał zabić czy okaleczyć własną rodzinę?

    Ciężko stwierdzić co sugerował - za to życzył im śmierci
    "> zaluje ze ich tir nie skosil". No, ale to jak wcześniej
    napisałem.

  • 78. Data: 2012-01-22 12:22:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin megrims

    > Kretyńskie oznakowanie, ale kogo by to interesowało? Czasem ten
    > przypadek nie był już tu omawiany?

    Dla niego to by musieli chyba betonowy meander zrobić przed główną.

    oznakowanie jest aż nadmiernie dobre.

    już drogowskaz wskazuje na skrzyżowanie z główną drogą a potem pełno znaków
    wskazujących to samo.

    albo ślepy, albo debil, albo rozmawiacz komórkowy.

  • 79. Data: 2012-01-22 15:40:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > oznakowanie jest aż nadmiernie dobre.

    Oznakowanie jest tragiczne, bo inaczej nie da się nazwać nastawiania
    wszędzie znaków "pierwszeństwo przejazdu" (przed, za skrzyżowaniem), a
    gdzieś tam, tuż przed skrzyżowaniem stoi jakiś smętny stop (no i ten
    neon, który nie jest znakiem). Mózg działa, tak jak działa, gość trochę
    się zdekoncentrował to "zarejestrował" te 5 znaków z pierwszeństwem. Ktoś
    powinien za to skrzyżowanie beknąć, bo jak już tutaj słusznie zauważono,
    nie ma obowiązku powtarzania znaku "pierwszeństwo przejazdu" na drodze
    głównej przy każdym wyjeździe z dupy, więc po jaki, za przeproszeniem,
    chuj stoi ich tyle na 50 metrach przed skrzyżowaniem ze zmianą
    pierwszeństwa?!

  • 80. Data: 2012-01-22 16:45:42
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Za dużo telewizji oglądasz...

    > Sugerujesz, że celowo chciał zabić czy okaleczyć własną rodzinę?

    sugeruje iz powinno mu sie prawko zabrac
    jest to typowy kieorwca ktory rozpoznaje pierwszenstwo nie po oznakowaniu
    a po ukladzie krzyzowki, jezdni..

    zagapic sie mozna
    sam widzialem w bydgoszczy jak tir prawie babcie nie skosil
    kierowca tez sie zagapil bo spal? byla 6 rano

    babcia byla na tyle trzezwa ze upewnila sie zanim moze przydreptac
    w tej chwili stalem grzecznie na prawy pasie od 20s

    takich wypadkow jest mnostwo, jedne to brawura, drugie gapiostwo
    a jeszcze inne sennosc, co zrobic?