  • 81. Data: 2012-01-22 18:45:30
    Temat: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/22/12 15:40, to wrote:
> [...]
    > wszędzie znaków "pierwszeństwo przejazdu" (przed, za skrzyżowaniem), a
    > gdzieś tam, tuż przed skrzyżowaniem stoi jakiś smętny stop (no i ten
    > neon, który nie jest znakiem). Mózg działa, tak jak działa, gość trochę
    > się zdekoncentrował to "zarejestrował" te 5 znaków z pierwszeństwem. Ktoś
    > powinien za to skrzyżowanie beknąć, bo jak już tutaj słusznie zauważono,
    > nie ma obowiązku powtarzania znaku "pierwszeństwo przejazdu" na drodze
    > głównej przy każdym wyjeździe z dupy, więc po jaki, za przeproszeniem,
    > chuj stoi ich tyle na 50 metrach przed skrzyżowaniem ze zmianą

    bon dostawca oznakowania to był znajomy odpowiedniej osoby.

  • 82. Data: 2012-01-22 19:50:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > bon dostawca oznakowania to był znajomy odpowiedniej osoby.

    Pewnie tak. :D Ciekawi mnie natomiast, dlaczego w Polsce nie da się
    ustalić na jakiej wysokości ma wisieć znak i prawie każdy wisi na innej.
    Nie wspominając o tym, że takie same znaki potrafią się różnić wymiarami.
    Nigdzie na zachodzie czegoś takiego nie widziałem.

  • 83. Data: 2012-01-23 14:37:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jan 2012 18:50:22 GMT, to napisał(a):

    > Pewnie tak. :D

    Albo musieli wydacz wszystkie pieniadze w roku budzetowym, zeby im nie
    obcieli na przyszlosc ;-)

    > Ciekawi mnie natomiast, dlaczego w Polsce nie da się
    > ustalić na jakiej wysokości ma wisieć znak i prawie każdy wisi na innej.

    Na pewno jest ustalone - tylko z widelkami. W koncu czasem wisza dwa znaki.

    > Nie wspominając o tym, że takie same znaki potrafią się różnić wymiarami.
    > Nigdzie na zachodzie czegoś takiego nie widziałem.

    Ale to chyba tez uzasadnione.

    J.

  • 84. Data: 2012-01-23 14:51:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-23 14:37, J.F. pisze:

    > Albo musieli wydacz wszystkie pieniadze w roku budzetowym, zeby im nie
    > obcieli na przyszlosc ;-)

    Zdarza się ;)

    > Na pewno jest ustalone - tylko z widelkami. W koncu czasem wisza dwa znaki.

    Wystarczy sprawdzić normy, a nie pisać, że się nie da :)

    > Ale to chyba tez uzasadnione.

    Oczywiście, a jak ktoś pisze, że na zachodzie czegoś takiego nie
    widział to zdaje się, że nigdy tam nie był,

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 85. Data: 2012-01-23 19:42:47
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    masti wrote:

    > Dnia pięknego Fri, 20 Jan 2012 07:23:04 +0100 osobnik zwany Agent
    > wystukał:

    > między znakami jest ulica z prawej. to jakbys to oznakował?

    Ale wiesz, że znak "główna droga" nie musi być powtarzany przy każdej
    poprzecznej uliczce?

    \SK

  • 86. Data: 2012-01-23 21:29:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    T. wrote:

    > Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał
    > w wiadomości news:slrnjhh5qv.d1u.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Przecież tuż przed skrzyżowaniem jest uliczka z prawej - oznakowanie jest
    > prawidłowe.

    Być może formalnie. Ale równie prawidłowe a równocześnie lepsze byłoby
    wywalenie tych D-1. D-1 nie jest odwoływany przez skrzyżowanie i *nie musi*
    być powtarzany przed każdym kolejnym.

    \SK

  • 87. Data: 2012-01-24 00:12:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Oczywiście, a jak ktoś pisze, że na zachodzie czegoś takiego nie widział
    > to zdaje się, że nigdy tam nie był,

    Może gdzieś widziałem, ale dawno i nie na tą skalę. Tylko u nas wszędzie
    jest nasrane znakami w różnych rozmiarach, na różnej wysokości i w
    absurdalnej wręcz ilości.

  • 88. Data: 2012-01-24 12:54:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Jan 2012 19:42:47 +0100 osobnik zwany Sebastian
    Kaliszewski wystukał:

    > Ale wiesz, że znak "główna droga" nie musi być powtarzany przy każdej
    > poprzecznej uliczce?

    nie musi. Ale może. Czy nie ma potrzeby to trzeba by popatrzeć szerzej na
    to skrzyżowanie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 89. Data: 2012-01-24 13:13:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup

    >Może gdzieś widziałem, ale dawno i nie na tą skalę. Tylko u nas
    >wszędzie
    >jest nasrane znakami w różnych rozmiarach, na różnej wysokości i w
    >absurdalnej wręcz ilości.

    No coz - jakos nie odczuwam tego, moze i jest jak piszesz, ale
    niezauwazalne/niedokuczliwe.

    Natomiast co do nasrania to przyjdzie mi sie zgodzic - czasem wyglada
    to tak ... jak na dyskutowanym filmie :-)

    J.

  • 90. Data: 2012-01-24 13:26:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/24/2012 01:13 PM, J.F wrote:

    > No coz - jakos nie odczuwam tego, moze i jest jak piszesz, ale
    > niezauwazalne/niedokuczliwe.
    >
    > Natomiast co do nasrania to przyjdzie mi sie zgodzic - czasem wyglada to
    > tak ... jak na dyskutowanym filmie :-)

    http://www.fakt.pl/Taki-absurd-tylko-w-Polsce-Oto-na
    jbardziej-skomplikowany-znak-drogowy,artykuly,96199,
    1.html

    Nie wiem czy to prawdziwe ;-)

    http://auto-moto.pl/wiadomosciimages/53_1.jpg ale to raczej tak ;-)

    --