  • 41. Data: 2011-09-22 13:52:38
    Temat: Re: [YT] Co to za samochód?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Define "lewa" :P Bo jak patrzysz od przodu auta lewa jest po prawej.

    lewa to ta z lewej co pokazuje poduszki i bawelniany, bialy pokrowiec na swoja
    stacyjke.

    W sumie duzo na teledysk nie wydali a efekt jest ;) Ale to sa zespoly z
    castingu, dobieraja kilka ladnych, mlodych soczystych a do tego kazde disco i
    kasa leci. Za dwa lata moze nikt o nich nie bedzie pamietal :)

  • 42. Data: 2011-09-22 22:33:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A litr piwa, powiedmy 35g alkoholu, na ~70kg mokrej masy = 0.5
    > promila.

    1) Promila czego w czym?
    2) Zakładasz 100% wchłanianie?
    3) Zakładasz zerowy rozkład alkoholu?

    > Nawet jesli w praktyce ryzyko mniejsze, bo sie nie wchlonie od razu i
    > czesciowo przepali, i pik bedzie np 0.25 prom, to czemu ryzykowac
    > utrate PJ ?

    A to już każdy sam ocenia. Moim zdaniem przeciętny i myślący facet po
    dwóch piwach nie stwarza większego zagrożenia niż przeciętny kierowca.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 43. Data: 2011-09-23 16:57:21
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > nie wiem ale ta czarna z lewej jest niezla ;)

    Ma paskudną szparkę.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    ... między zębami :P

    Fajna jest, ale pani za kierownicą podoba mi się bardziej :)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 44. Data: 2011-09-23 20:32:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2011-09-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >1) Promila czego w czym?

    Alkoholu w tkankach klienta. Tak jakos to licza - z wylaczeniem kosci.

    >2) Zakładasz 100% wchłanianie?
    >3) Zakładasz zerowy rozkład alkoholu?

    Cos musze zalozyc z braku lepszych danych.

    >A to już każdy sam ocenia. Moim zdaniem przeciętny i myślący facet po
    >dwóch piwach nie stwarza większego zagrożenia niż przeciętny
    >kierowca.

    Ale ja nie mowie jakie stwarza, tylko na jakie sie naraza.
    Zlapia, zabiora PJ, wlepia grzywne - po co mu to.
    A niech jeszcze przypadkiem sie zagapi, jak to sie i trzezwym zdarza,
    wypadek spowoduje, bedzie placil odszkodowanie do konca zycia.
    Albo niech ktos w niego wjedzie, to sie okaze ze on winny, a zanim
    odkreci to 5 lat minie.

    Lepiej soczek niz dwa piwa.

    J.

  • 45. Data: 2011-09-23 20:34:48
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-22 13:52, Papkin pisze:

    > W sumie duzo na teledysk nie wydali a efekt jest ;) Ale to sa zespoly z
    > castingu, dobieraja kilka ladnych, mlodych soczystych a do tego kazde
    > disco i kasa leci. Za dwa lata moze nikt o nich nie bedzie pamietal :)

    Optymista. Ja obstawiam, że nikt nie będzie o nich pamiętał za pół roku.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 46. Data: 2011-09-23 22:34:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-23 20:34, Grejon pisze:

    > Optymista. Ja obstawiam, że nikt nie będzie o nich pamiętał za pół roku.

    A o kim?

  • 47. Data: 2011-09-23 22:36:39
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-23 22:34, megrims pisze:

    > A o kim?

    Aleosohozi? Jakie laski?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 48. Data: 2011-09-24 23:59:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Sep 2011 13:52:38 +0200, "Papkin" <s...@s...net>
    wrote:

    >W sumie duzo na teledysk nie wydali a efekt jest ;) Ale to sa zespoly z
    >castingu, dobieraja kilka ladnych, mlodych soczystych a do tego kazde disco i
    >kasa leci. Za dwa lata moze nikt o nich nie bedzie pamietal :)

    Te panienki śpiewają już dłużej ze sobą, niż dwa lata. Ta po lewej, co
    prezentuje futerał :) śpiewa od 5. roku życia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280