  • 31. Data: 2011-09-22 00:38:33
    Temat: Re: [YT] Co to za samochód?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-21 01:33, to pisze:

    >>> Co byś hapnął dzidę, katolu ;P
    >> PS. Wróciłem ;)
    > Zapytam tradycyjnie -- piłeś? :D

    I wczoraj ... i dziś ... co ? Wkurwia, że niektórzy mogą
    codziennie bez konsekwencji ? ;>

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 32. Data: 2011-09-22 09:59:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Thursday, September 22, 2011, 12:38:33 AM, you wrote:

    > I wczoraj ... i dziś ... co ? Wkurwia, że niektórzy mogą
    > codziennie bez konsekwencji ? ;>

    Znałęm wielu takich, którzy twierdzili, że mogą codziennie pić bez
    konsekwencji. Większość już nie żyje...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-09-22 10:16:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Sep 2011 09:59:38 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Znałęm wielu takich, którzy twierdzili, że mogą codziennie pić bez
    > konsekwencji. Większość już nie żyje...

    BTW odnośnie picia na grupie motoryzacyjnej. Tydzień temu alkomat sobie
    kupiłem (w końcu) i jestem zaskoczony wynikami. W stanie, w którym w życiu
    bym nie wsiadł za kółko, wykazuje mi zaledwie .10. Czyli mogę wypić 1,5
    kielicha wina lub dwa browary 0,5. Zawsze myślałem, że kieliszek wina mi
    wskazuje pod prokuratora, łba do alkoholu nie mam, a tu o... :P Duży nie
    jestem, raptem 86kg @ 186. Żona zionie już po połówce kieliszka wina przy
    swoich 55kg i to na .20

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 34. Data: 2011-09-22 11:25:59
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    megrims wrote:
    > Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

    nie wiem ale ta czarna z lewej jest niezla ;)

  • 35. Data: 2011-09-22 11:27:29
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-22 11:25, Papkin pisze:

    > nie wiem ale ta czarna z lewej jest niezla ;)

    Define "lewa" :P Bo jak patrzysz od przodu auta lewa jest po prawej.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 36. Data: 2011-09-22 11:52:09
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 22/09/2011 09:16, Myjk wrote:

    > BTW odnośnie picia na grupie motoryzacyjnej. Tydzień temu alkomat sobie
    > kupiłem (w końcu) i jestem zaskoczony wynikami.

    To i ja zapytam tak BTW
    Od jakich kwot szukac alkomatu, zeby pokazylal miarodajne wyniki?
    --
    go!

  • 37. Data: 2011-09-22 11:53:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Sep 2011 11:25:59 +0200, Papkin

    > nie wiem ale ta czarna z lewej jest niezla ;)

    Tylko jakaś taka wstydliwa. Zwłaszcza w okularach.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 38. Data: 2011-09-22 12:15:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Sep 2011 10:52:09 +0100, go!

    > To i ja zapytam tak BTW
    > Od jakich kwot szukac alkomatu, zeby pokazylal miarodajne wyniki?

    Ciężko stwierdzić. Ja kupiłem popularny BlowIn za 260 zł brutto.
    Tutaj jest test: http://www.alkomat.pl/index.php?act=testy Na szczycie jest
    AlcoSafe S4 za... 260 zł.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 39. Data: 2011-09-22 13:28:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >mi
    >wskazuje pod prokuratora, łba do alkoholu nie mam, a tu o... :P Duży

    Twoj alkomat ma nieokreslona dokladnosc pomiaru, jest jakas predkosc
    wchlaniania, jest predkosc rozkladu w watrobie, jest istotne czy
    przeplukales usta miedzy piciem a pomiarem, a chyba nawet ile
    glebokich wdechow wykonales.

    A litr piwa, powiedmy 35g alkoholu, na ~70kg mokrej masy = 0.5
    promila.
    Nawet jesli w praktyce ryzyko mniejsze, bo sie nie wchlonie od razu i
    czesciowo przepali, i pik bedzie np 0.25 prom, to czemu ryzykowac
    utrate PJ ?
    Jedno male i slabe, albo coca-cola :-)

    J.

  • 40. Data: 2011-09-22 13:41:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Wed, 21 Sep 2011 12:36:54 +0200, Przemysław Czaja

    >Ja jestem bardziej zboczony, bo się zastanawiałem co to może być za
    >kamera.
    >Jakieś paskudne artefakty pojawiają się przy dolnej krawędzi z lewego
    >rogu.
    >Np przy 2:55. Maaaaasakra jakaś. Producent powinien za to beknąć! :|

    Po ochlonieciu z pierwszego wrazenia - kamera jest calkiem niezla.
    Wrecz bardzo dobra.

    Auto z tak wysunieta szyba ze sie zmiescila w srodku, czy zamocowali
    na masce ?
    Namiot nad nia ... no i musieli wozic na lawecie. Niskiej jakies.

    Albo w ogole jakis bluebox - choc wyglada wyjatkowo naturalnie.

    J.