  • 31. Data: 2012-02-05 22:48:34
    Temat: Re: [YT]
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-02-05 22:36, 'Tom N' pisze:

    > Jak zwykle -- napisałem o *efektach*, a tu nożyczki sie odzywają i piszą o
    > *stworzeniu*

    Najwyraźniej pisałeś o zmianie przepisów, które doprowadzą do efektów.
    A ostatnia nowelizacja PORD nie doprowadzi to tychże efektów.

    No chyba, że ja nie rozumiem Ciebie, a Ty mnie. Wtedy pozostaje EOT, bo
    nie lubię dyskutować dłużej niż 3 posty :-)

    > "Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany
    > zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerzyście jadącemu
    > na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej
    > części drogi, którą zamierza opuścić."

    Racja

    > To, że Ty jesteś świadomy swoich praw i "obowiązków" nie znaczy, że Twój
    > kolega też -- niedawno dwóch specjalistów mnie po krawężniku i "trawniku"
    > wyprzedzało z prawej, bo na jezdni miejsca nie było

    Jestem świadomy a jak. Czasem nawet rezygnuję ze "swoich praw" aby
    puścić nieświadomego idiotę. Choćby wymuszenie pierwszeństwa.

    A wspomnianych specjalistów to bym uhonorował mandatem, tak dla
    przypomnienia przepisów.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 32. Data: 2012-02-05 22:55:53
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-02-05 22:43, 'Tom N' pisze:

    > [...]
    >
    > :P
    >
    > Pomijam fakt, że nie o filmie pisałem

    Jak w mordę strzelił Twoja wypowiedź jest blisko linka z filmem.

    Ale jak wspomniałem, chyba nie ma co rozwlekać dyskusji :-)

    Ileż to już postów wymieniliśmy, szkoda czasu. ;-)

    Pozdrawiam

    Seco

  • 33. Data: 2012-02-05 23:54:18
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-05 21:03, Artur Maśląg pisze:

    > Zostało już wcześniej wyjaśnione - pieszy != rowerzysta.

    Ufff... A myslalem, ze cos odkrywczego wyczytales w tych komentarzach
    pod filmem...

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 34. Data: 2012-02-06 00:00:19
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin neoniusz

    > Był rowerzystą dopóki jechał. Jak wylądował był pieszym. Pytanie, jaki
    > status miał podczas lotu?

    nie udawaj kretyna skoro nim jestes?
    i po prostu sie zamknij

    trocho powagi dla tragedi, zginol niewinny czlowiek

  • 35. Data: 2012-02-06 00:53:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KrisPolska

    > nie udawaj kretyna skoro nim jestes?
    > i po prostu sie zamknij

    Zdecyduj się -- jestem, czy udaję?

    > trocho powagi dla tragedi, zginol niewinny czlowiek

    Nie wiem czy zginął, widzę jakiś filmik, nawet nie wiadomo czy prawdziwy.

  • 36. Data: 2012-02-06 01:16:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-05 19:21:12 +0000, megrims <m...@i...pl> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms
    >
    > Nie wiem czy było, ale jak można w mieście tak
    > zapierdalać.

    Można. Fakt zmiany statu administracyjnego danego terenu niczego nie zmienia.

    > A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

    Że rowerzysta, to już wiesz.
    Ale rację masz, że ruch samochodów, rowerów i pieszych winien być
    rozseparowany.
    Dla dobra słabszych w starciu.
    (oczywiścien nie dotyczy to rowerzystów wojujących)

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2012-02-06 09:55:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-05 22:06, 'Tom N' pisze:

    > Pozwolisz, że zacytuję:
    > "Wyprzedzanie się z prawej strony jest niebezpieczne i masz tego
    > piękny przykład."

    Zacytowałeś, a z filmu wynika, że ciężarówka skręciła w prawo po
    wcześniejszym wyprzedzeniu rowerzysty, a nie że rowerzysta ją
    wyprzedzał.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 38. Data: 2012-02-06 11:01:11
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 01:16, Bydlę pisze:
    > Ale rację masz, że ruch samochodów, rowerów i pieszych winien być
    > rozseparowany.
    > Dla dobra słabszych w starciu.
    > (oczywiścien nie dotyczy to rowerzystów wojujących

    Pomimo, że łamie przepisy zawsze tam gdzie się da jadę rowerem po
    chodniku byle z dala od drogi. Jazda jezdnią to tak jak gra w ruską
    ruletkę. Wolę zapłacić mandat w razie czego, chociaż jeszcze nigdy mi
    się to nie przytrafiło.

  • 39. Data: 2012-02-06 11:14:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-06 10:01:11 +0000, PesTYcyD <p...@w...pl> said:

    > Pomimo, że łamie przepisy zawsze tam gdzie się da jadę rowerem po
    > chodniku byle z dala od drogi.

    Precyzyjnie - z dala od ważących kilkanaście (i więcej) cetnarów
    obiektów przemieszczających się przynajmniej kilkanaście metrów na
    sekundę szybciej, niż rowerzysta.

    > Jazda jezdnią to tak jak gra w ruską ruletkę.

    Są tacy, którzy twierdzą, że zabawa z rewolwerem daje szanse.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2012-02-06 12:37:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Feb 2012 21:39:44 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > Ale naprawdę coś nie gra - za długo rowerzysta leci
    > i niekompletny spada. Rower też.

    Może reszta została na miejscu.

    --
    Pozdor Myjk