-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@b...dyndns.org> <igp796$ds6$1@inews.gazeta.pl>
<x...@l...institute.com> <igp8k6$hto$1@inews.gazeta.pl>
<4d302dab$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<igpckp$i3$1@inews.gazeta.pl>
<4d30366d$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<igpd95$2m0$1@inews.gazeta.pl>
<4d303943$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
<igpee2$62v$1@inews.gazeta.pl>
<4d303ffe$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
<igpjmu$lrt$1@inews.gazeta.pl>
<4d30551e$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
<igplqn$s5f$1@inews.gazeta.pl>
<4d305d40$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
<igpp16$8gv$1@inews.gazeta.pl>
<4d306a35$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<igprp1$g2s$1@inews.gazeta.pl>
<4d307356$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
<igpt1s$k6l$1@inews.gazeta.pl>
<4d307c02$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
<igpvjl$rnn$1@inews.gazeta.pl>
<4d308da4$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<igqdmp$dd8$1@inews.gazeta.pl>
<4d30c8a6$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
<igrnls$fms$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <igrnls$fms$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
Date: Sat, 15 Jan 2011 12:54:49 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110114-1, 2011-01-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 45
Message-ID: <4d318b05$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.108.154
X-Trace: 1295092485 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2451 83.25.108.154:60438
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342820
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:
>> Żeby nie było złudzeń, jak dane fabryczne nie oddają realnych kilka
>> przykładów:
>>
>> Ceed 1.6 crdi:
>> katalogowo - 5,9/4,3/4,7 l/100 km
>> faktycznie: 7,5/6/6,5 - czyli przekłamanie rzędu 30%
>>
>> Megane II 1.6:
>> katalogowo - 9.3/5,7/7
>> faktycznie 10,5/7/9 - czyli znowu 20 % przekłamania
>>
>> Punto II 1.2
>> katalogowo - 7.3/4,8/5,7
>> faktycznie - 8/6/7 tu też dochodzi do 20%
>>
>> I tak trzeba to szacować.
>> Dużo mniejsze różnice, nie wspominając o podobnych wynikach - to albo
>> błąd pomiarów, albo bardzo lekka noga.
>
> wiesz mam takiego pracownika w pracy - jezdzi podobnie jak ty, tzn jak
> ciapa
> w mondeo II 'w dieslu' jak innym wystarcrczy ok 6.5l - jemu blisko trzeba
> 8 w tych samych warunkach,
> w benzynie rowniez z jego tras pali jak tobie ok 10l
Jakbyś nie wiedział, to na trasie były te drugie liczby.
I cały problem w tym, że Ty nie odróżniasz spalania na trasie od spalania
średniego.
A jak widzisz różnica to minimum 2 l.
> A wracajac jeszcze do tych Twoich przkladow katalogowych - na ktore
> zazwyczaj nie zwracam uwagi - pare wypowiedzi wczesniej sam dawales
> przyklad, co to jest 'srednia z jazdy' (czy jakos tak - nawet linka
> podawales). Z tego wynika, ze ty jezdzisz tylko w miescie stad masz takie
> osiagi,
No właśnie nie - jeżdżę część w mieście część na trasie.
I to jest spalanie średnie, czyli mieszane.
A to co Ty podajesz, to jest zużycie na trasie.
Ile razy trzeba Ci to powtórzyć, żebyś pojął?
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.11 14:42 AL
- 15.01.11 14:48 AL
- 15.01.11 15:09 Cavallino
- 15.01.11 15:10 Cavallino
- 15.01.11 15:42 Irokez
- 16.01.11 11:34 Artur Frydel
- 16.01.11 12:35 AL
- 16.01.11 12:42 Cavallino
- 16.01.11 12:50 AL
- 16.01.11 12:51 AL
- 16.01.11 12:55 Cavallino
- 16.01.11 12:55 Waldek Godel
- 16.01.11 13:00 AL
- 16.01.11 13:06 Cavallino
- 17.01.11 08:17 Artur Frydel
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=