-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Xara II - jaki silnik?
Date: Wed, 01 Dec 2010 12:53:44 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 49
Message-ID: <id5d0a$f1l$1@inews.gazeta.pl>
References: <id585n$ohg$1@inews.gazeta.pl> <1...@l...institute.com>
<id5ac8$3aq$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-171-48.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1291204426 15413 83.238.171.48 (1 Dec 2010 11:53:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Dec 2010 11:53:46 +0000 (UTC)
X-User: alstd2
In-Reply-To: <id5ac8$3aq$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2330044
[ ukryj nagłówki ]Kuba pisze:
> W dniu 2010-12-01 11:42, Waldek Godel pisze:
>> ten ostatni - oszczędny i niezawodny. 109 jest nieco bardziej
>> problematyczny, nawet jeżeli część z tych problemów to urban legend (np.
>> koło dwumasowe - jest tańsze niż wielu się wydaje i nie pada aż tak
>> często
>> jak wielu się wydaje)
>> 1.9D XUD był montowany w dwójce do 2002 roku, później była jego przeróbka
>> zwana DW8 - miał już częściowo sterowany elektronicznie wtrysk
>>
>> 2.0 HDi będzie palił o litr mniej niż 1.9D, jest podobnie niezawodny,
>> auto
>> tych rozmiarów całkiem przyjemnie jeździ, zwłaszcza po mieście, bo silnik
>> ciągnie już od bardzo niskich obrotów
>>
>
> czyli generalnie - szukać 2.0HDi 90 KM :)
> a coś ciekawego odnośnie samego autka? z tego co słyszałem to tylna
> belka kosztowna (ale po jej zrobieniu spokój na lata)
>
> I co odnośnie samego wyboru? Założenia: w miarę młody diesel w okolicach
> 15 tys. zł - niezły wybór nie? :) (choć i tak zależy na co się trafi...)
>
autko przyjemne (choc ja akuram mialem Breaka a nie Berline i benzyne
110KM). U mnie 7 lat = zero problemow.
Co do diesla - to nie slychac, by byly problemy, z tym, ze nie jestem
pewien czy w Xsarach II montowano HDi 110KM - IMHO byly tylko 90KM.
1.9D to tzw wol roboczy, bardzo trwaly.
Tylna belka to mity, albo - tak jak powiedzial Waldek - jesli trafisz od
jakiegos szmaciarza, to wowczas wydatki beda wieksze.
Obsluga tej belki to w zasadzie wymiana lozysk igielkowych w przedziale
najczesciej 80-12tys km - poznasz po luzach ew. ustawieniu tylkych kol
patrzac od tylu. Jak tyl opadniety, to kumajacy mechanik podciagnie Ci
przy okazji drazki skretne.
Koszty to ok 200-250 z robocizna - zalezy od warsztatu (samo lozysko ok
50pln/strone).
Sprawdz sobie jak bedziesz w warsztacie przy okazji: elementy gumowe w
zawieszeniu (tuleje w wahaczach, czy sie guma nie rozwarstwia),
uszczelnienie skrzyni biegow (jesli mokro to 90% uszczeniacz walu
korbowego), przy pompie wody czy sie nic nie osadza no i ogolny stan
auta jak to przy kazdym bywa.
--
pozdr
Adam (AL)
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.10 12:54 AL
- 01.12.10 12:52 Mac
- 01.12.10 13:07 Waldek Godel
- 01.12.10 18:49 ToMasz
- 02.12.10 11:49 Kuba
- 02.12.10 13:08 kamil
- 03.12.10 09:41 CeSaR
- 03.12.10 10:35 Waldek Godel
- 03.12.10 11:29 CeSaR
- 03.12.10 14:25 AL
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=