eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyXara II - jaki silnik?Re: Xara II - jaki silnik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Xara II - jaki silnik?
    Date: Wed, 01 Dec 2010 12:53:44 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 49
    Message-ID: <id5d0a$f1l$1@inews.gazeta.pl>
    References: <id585n$ohg$1@inews.gazeta.pl> <1...@l...institute.com>
    <id5ac8$3aq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-171-48.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1291204426 15413 83.238.171.48 (1 Dec 2010 11:53:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Dec 2010 11:53:46 +0000 (UTC)
    X-User: alstd2
    In-Reply-To: <id5ac8$3aq$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2330044
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuba pisze:
    > W dniu 2010-12-01 11:42, Waldek Godel pisze:
    >> ten ostatni - oszczędny i niezawodny. 109 jest nieco bardziej
    >> problematyczny, nawet jeżeli część z tych problemów to urban legend (np.
    >> koło dwumasowe - jest tańsze niż wielu się wydaje i nie pada aż tak
    >> często
    >> jak wielu się wydaje)
    >> 1.9D XUD był montowany w dwójce do 2002 roku, później była jego przeróbka
    >> zwana DW8 - miał już częściowo sterowany elektronicznie wtrysk
    >>
    >> 2.0 HDi będzie palił o litr mniej niż 1.9D, jest podobnie niezawodny,
    >> auto
    >> tych rozmiarów całkiem przyjemnie jeździ, zwłaszcza po mieście, bo silnik
    >> ciągnie już od bardzo niskich obrotów
    >>
    >
    > czyli generalnie - szukać 2.0HDi 90 KM :)
    > a coś ciekawego odnośnie samego autka? z tego co słyszałem to tylna
    > belka kosztowna (ale po jej zrobieniu spokój na lata)
    >
    > I co odnośnie samego wyboru? Założenia: w miarę młody diesel w okolicach
    > 15 tys. zł - niezły wybór nie? :) (choć i tak zależy na co się trafi...)
    >

    autko przyjemne (choc ja akuram mialem Breaka a nie Berline i benzyne
    110KM). U mnie 7 lat = zero problemow.
    Co do diesla - to nie slychac, by byly problemy, z tym, ze nie jestem
    pewien czy w Xsarach II montowano HDi 110KM - IMHO byly tylko 90KM.
    1.9D to tzw wol roboczy, bardzo trwaly.

    Tylna belka to mity, albo - tak jak powiedzial Waldek - jesli trafisz od
    jakiegos szmaciarza, to wowczas wydatki beda wieksze.
    Obsluga tej belki to w zasadzie wymiana lozysk igielkowych w przedziale
    najczesciej 80-12tys km - poznasz po luzach ew. ustawieniu tylkych kol
    patrzac od tylu. Jak tyl opadniety, to kumajacy mechanik podciagnie Ci
    przy okazji drazki skretne.
    Koszty to ok 200-250 z robocizna - zalezy od warsztatu (samo lozysko ok
    50pln/strone).

    Sprawdz sobie jak bedziesz w warsztacie przy okazji: elementy gumowe w
    zawieszeniu (tuleje w wahaczach, czy sie guma nie rozwarstwia),
    uszczelnienie skrzyni biegow (jesli mokro to 90% uszczeniacz walu
    korbowego), przy pompie wody czy sie nic nie osadza no i ogolny stan
    auta jak to przy kazdym bywa.

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: