  • Data: 2011-01-03 22:34:39
    Temat: Re: XML i SignatureValue
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokumentacje dla XAdES znajdziesz tutaj:
    > uri.etsi.org/01903/v1.2.2/ts_101903v010202p.pdf
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Marcin Kral

    > a zakodowales w base64? ds:SignatureValue ma byc w base64.
    mam tak:

    <dane>jakis test</dane>

    na tym pliku wykonuje sha1 - i po zakodowaniu w base64 wychodzi taki sam jak w
    programie dostarczonym do karty z podpisem...
    i wtedy mam DigestValue - który jest poprawny, teraz to powinienem podpisać kluczem

    ale za piernika nie znalazlem jednoznaczenie co mam podać jako dane wejsciowe do
    funkcji openssl_sign aby wygenerować prawidłową sygnaturę i czy wogole openssl_sign
    się do tego nadaje - bo wszystkie próby generują inna sygnaturę nie rozpoznawaną
    przez programu do podpisu

    Rafal