  • Data: 2011-01-04 01:50:26
    Temat: Re: XML i SignatureValue
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > <ds:SignedInfo>, wyjscie kodujesz w base64.

    mam plik:

    <dane>jakis test</dane>

    na tym wykonuje skrót i generuje signedInfo:

    wartość skrótu pokrywa mi się z programem do podpisu elektronicznego
    następnie generuję sobie to poniższe:

    <SignedInfo>
    <CanonicalizationMethod
    Algorithm="http://www.w3.org/TR/2001/REC-xml-c14n-20
    010315" />
    <SignatureMethod
    Algorithm="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#rsa-sha
    1" />
    <Reference URI="">
    <Transforms>
    <Transform
    Algorithm="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#envelop
    ed-signature" />
    </Transforms>
    <DigestMethod Algorithm="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#sha1" />
    <DigestValue>lzJ7DxBcfCBSVm9rXEUdWh8tNp8=</DigestVal
    ue>
    </Reference>
    </SignedInfo>

    i przesyłam ten plik do podpisu przez openssl_sign a w odpowiedzi
    dostaje sygnaturę która koduję base64
    lecz nie przechodzi validacji w zewnetrznym programie od podpisu
    elektronicznego

    i nie wiem gdzie szukać błędów - usunołem wszystkie białe znaki ale
    dalej ten sam problem
    i teraz nie wiem czy openssl_sign się do tego nadaje, ewentualnie co
    robię zle

    Rf