  • 1. Data: 2014-10-08 23:45:22
    Temat: XC9572XL10VQG44 ???
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dlaczego do scalaków Xilinxa nie ma żadnych pdfów? tylko dla wybranych?

  • 2. Data: 2014-10-09 00:23:19
    Temat: Re: XC9572XL10VQG44 ???
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 23:45, platformowe głupki pisze:
    > dlaczego do scalaków Xilinxa nie ma żadnych pdfów? tylko dla wybranych?

    Bingo. Cenzus IQ. Ci powyżej 85 podczas wyszukiwania potrafią z nazwy
    układu usunąć dalszą część zaczynającą się XL..

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2014-10-09 00:35:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co by to było gdyby tak wszyscy mieli takie IQ jak roman...

    ale ten pdf ma 9 stron, ciut mało... jakiś opis programowania to jest w
    innym pliku?

  • 4. Data: 2014-10-09 01:03:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-09 00:35, platformowe głupki pisze:
    > co by to było gdyby tak wszyscy mieli takie IQ jak roman...
    >
    > ale ten pdf ma 9 stron, ciut mało... jakiś opis programowania to jest w
    > innym pliku?

    U Xilinxa jest 17 stronicowy datasheet rodziny XC9500 z adnotacją
    Product Obsolete. Czyli należy się od tego trzymać z daleka.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2014-10-09 01:12:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no ale dlaczego? scalak kosztuje 13 pln, dlatego mnie zainteresował,
    jak się go programuje? znalazłem w necie taki plik: Xilinx ISE Design
    Suite 14.4... to jakiś pirat, ale zajmuje 24MB - co to może być?

  • 6. Data: 2014-10-09 16:45:49
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-09 01:12, platformowe głupki pisze:
    > no ale dlaczego? scalak kosztuje 13 pln, dlatego mnie zainteresował,
    > jak się go programuje? znalazłem w necie taki plik: Xilinx ISE Design
    > Suite 14.4... to jakiś pirat, ale zajmuje 24MB - co to może być?

    Rozumiesz pojęcie obsolete?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2014-10-09 17:01:14
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-09 01:12, platformowe głupki pisze:
    > no ale dlaczego? scalak kosztuje 13 pln, dlatego mnie zainteresował,

    W tej cenie jest tez mały CoolRunner-II o podobnej ilości makrocel. I
    nie jest obsolete.
    http://pl.farnell.com/xilinx/xc2c64a-7vqg44c/cpld-co
    olrunner-ii-64mcell-44vqfp/dp/1605831

    > jak się go programuje? znalazłem w necie taki plik: Xilinx ISE Design
    > Suite 14.4... to jakiś pirat, ale zajmuje 24MB - co to może być?

    Może instalator, który zassie ci te 7GB ISE ze strony Xilinxa. A może
    wirus? Po co szukać pirata skoro możesz się zarejestrować na stronie
    Xilinxa i pobrać darmowy z pewnego źródła?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2014-10-09 17:51:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kurczę, no to powiedz od jakiego scalaka zacząć?
    ten wyglądał na prosty, nigdzie tych porąbanych napieć 1,02V 3,12V 5,54V...

  • 9. Data: 2014-10-10 20:41:05
    Od: m...@g...com

    XC95... (bez XL) to stara seria z zasilaniem 5V i "obsolete".
    XC95...XL to nowsza z zasilaniem 3,3V (wejścia akceptują 5V) i nadal normalnie
    dostępne.
    Soft jest na stronie Xilinx-a, są też stare wersje (do 9.x nie wymaga aktywacji) i
    schemat kabla JTAG do LPT.

  • 10. Data: 2014-10-10 21:32:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dz