  • Data: 2009-05-03 17:29:02
    Temat: Re: Wzmaczniacz operacyjny-kłopocik
    Od: "Aalbert" <i...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Aalbert" <i...@d...net> wrote in message
    news:gtkjct$dq6$1@opal.futuro.pl...

    > "p" <...@r...tu> wrote in message news:gtk8t9$gio$1@news.wp.pl...

    Jeszcze dodam, że myślałem zrobić tak.

    Teraz mam wtórnik napieciowy oddzielający badany układ. Jest on zasilany
    symetrycznie +/-5V ale chciałem zasilić drugi stopień +5/GND. Niestety w
    okolicy przejścia napięć wejściowych przez zero dostaje bardzo nieliniową
    charakterystykę. Nie wiem czy wzmacniacz rail to rail by pomógł ale wolę go
    unikać. Chcę zrobić to na tanich wzmacniaczach.

    Powiedzmy, że mam tylko zasilanie +/-5 a nie chcę zeby wychodziło do procka
    nic ujemnego lub w granicy rozsądku w razie pomyłki w kablach.