  • 21. Data: 2010-07-16 18:40:22
    Temat: Re: Wziernik poziomu paliwa
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:4c40a6ef$0$19179$65785112@news.neostrada.pl...
    > wyswietlacz wlaczonego biegu. Kiedys na cos takiego natrafilem na jakiejs
    > stronie o MZ'cie, a kumpel to mial. Naprawde fajna rzecz. Zastanawiam sie
    > czy czegos takiego nie zrobic sobie do fazera.

    Popatrz na zegary od GN 250.

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2010-07-16 20:13:43
    Od: souti <a...@o...pl>

    Ivam <filipz@wytnij_to_prosze_poczta.fm> wrote:
    > Użytkownik "souti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ja do TS'ki dorobilem sobie spust benzynki.

    W 251 gaźnik ma łatwo zdejmowalną komorę pływakową, więc to
    chyba zbyteczne.

    > Natomiast powiem Ci z doswiadczenia - wymien wszystkie wymienne elementy
    > gaznika na nowe - regulacja bedzie znacznie latwiejsza. Ogolnie MZ'ty na
    > nowych czesciach ustawia sie w polozenie jak w ksiazce i potem nic krecic
    > nie trzeba. Zestaw naprawczy gaznika do MZ'ty to okolo 20zl +plywak
    > (koniecznie niemiecki - polskie sa ciezsze i trzeba podgiac blaszke).

    Tak zrobiłem.

    > Co do okienka na olej - IMHO olej to. Wada ogromna to fakt, ze MZ'ta nie ma
    > miski olejowej, a silnik dzieli sie wzdluz. W razie wycieku przez okienko
    > masz naprawde sporo roboty.

    Myślałem o oleju w skrzyni biegów, czyli w lewym deklu, na miejscu śruby
    rewizyjnej poziomu oleju (za dźwignią zmiany biegów)

> [...]
    > stronie o MZ'cie, a kumpel to mial. Naprawde fajna rzecz. Zastanawiam sie
    > czy czegos takiego nie zrobic sobie do fazera.

    Widziałem, kolega Jacek miał takowy. OIDP na wałku selektora biegów
    obsadził szczotkę węglową, a na obudowie laminat z wytrawionymi
    ścieżkami, aobo odwrotnie :)

    --
    souti

  • 23. Data: 2010-07-16 20:54:30
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "souti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tak zrobiłem.

    To po co Ci wziernik? Wszystko powinno byc git. U mnie zawsze po wymianie na
    nowe bylo git.

    > Myślałem o oleju w skrzyni biegów, czyli w lewym deklu, na miejscu śruby
    > rewizyjnej poziomu oleju (za dźwignią zmiany biegów)

    A no tak - zapomnialem o tym. IMHO szkoda ciac dekiel;) Olej w MZ nie ma
    gdzie znikac - albo na lancuch, albo na ziemie. Jazda bez oleju nie konczy
    sie rozerwaniem skrzyni, tylko bardzo glosna praca (sprawdzone
    organoleptycznie).

    > Widziałem, kolega Jacek miał takowy. OIDP na wałku selektora biegów
    > obsadził szczotkę węglową, a na obudowie laminat z wytrawionymi
    > ścieżkami, aobo odwrotnie :)

    We fazerze jest lepiej, bo styk jest na walku pamietnika, a nie w obudowie.
    Latwiej to dograc, bo nie trzeba nic osadzac na pamietniku. Taka odwrotnosc
    wzlgledem MZ'ty.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 24. Data: 2010-07-16 21:09:29
    Od: souti <a...@o...pl>

> [...]
    > Użytkownik "souti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > To po co Ci wziernik? Wszystko powinno byc git. U mnie zawsze po wymianie na

    Powinno, a nie było.

    --
    souti

  • 25. Data: 2010-07-20 08:58:38
    Temat: Re: Wziernik poziomu paliwa [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Ivam pisze:
> [...]
    > jakiejs stronie o MZ'cie, a kumpel to mial. Naprawde fajna rzecz.
    > Zastanawiam sie czy czegos takiego nie zrobic sobie do fazera.

    Podpowiem - Acumen DGV (z woltomierzem) lub DG8. Sam mam DGV juz w 2gim
    moto i dziala niezle.

    Pzdr
    --
    marider