  • 1. Data: 2010-07-16 10:02:42
    Temat: Wziernik poziomu paliwa
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    Witam
    Jakiś czas temu zrobiłem sobie na szybko wziernik poziomu paliwa w
    komorze pływakowej.
    Oto fota:
    http://usprawnienia.pl/pomiary/mz/poziom-paliwa/okie
    nko.jpg
    Chcecie zobaczyć, co się dzieje z poziomem paliwa na jałowych obrotach i na
    wyższych? Prosze bardzo:
    http://usprawnienia.pl/pomiary/mz/poziom-paliwa/pozi
    om_jalowe_wyzsze.avi

    Jak myślicie, jaki wpływ mają te fale na lambdę?

    --
    souti

  • 2. Data: 2010-07-16 11:03:04
    Temat: Re: Wziernik poziomu paliwa
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 16.07.2010 12:02, Patryk pisze:
> [...]
    > http://usprawnienia.pl/pomiary/mz/poziom-paliwa/pozi
    om_jalowe_wyzsze.avi

    > Jak myślicie, jaki wpływ mają te fale na lambdę?

    A po jaką cholerę robić wziernik poziomu paliwa w gaźniku ?

    Suzuki GSF 600N '00

  • 3. Data: 2010-07-16 11:11:12
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    MarCiNWz <m...@o...pl> wrote:
    nko.jpg
    om_jalowe_wyzsze.avi

    > A po jaką cholerę robić wziernik poziomu paliwa w gaźniku ?

    Żeby mieć pewność, że poziom paliwa jest prawidłowy.

  • 4. Data: 2010-07-16 11:13:52
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "MarCiNWz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    nko.jpg
    om_jalowe_wyzsze.avi

    > A po jaką cholerę robić wziernik poziomu paliwa w gaźniku ?

    Chciał podejść "naukowo" do temtu :P :P :P
    ROTFL

    --
    OGONek~

  • 5. Data: 2010-07-16 11:15:28
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Patryk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Żeby mieć pewność, że poziom paliwa jest prawidłowy.

    I upewniłeś się? :P :P :P

    --
    OGONek~

  • 6. Data: 2010-07-16 11:15:37
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 16.07.2010 13:11, Patryk pisze:
    > MarCiNWz<m...@o...pl> wrote:
    >
    > Żeby mieć pewność, że poziom paliwa jest prawidłowy.

    To można wiedzieć i bez wziernika.
    Suzuki GSF 600N '00

  • 7. Data: 2010-07-16 11:16:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Lip, 13:11, Patryk <a...@o...pl> wrote:

    > Żeby mieć pewność, że poziom paliwa jest prawidłowy.

    To czemu jeszcze producenci gaźników/motocykli na to nie wpadli?
    Jeżeli poziom jest nie tak to i tak gaźniki wymagają rozebrania lub
    ewentualnie sprawdzenia poziomu tradycyjną metodę. Co do fal - jakie
    mają mieć znaczenie skoro dysze paliwowe są zanurzone bo ponieważ
    znajdują się prawie na dole komory pływakowej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-07-16 11:22:09
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 16.07.2010 AZ <a...@g...com> napisał/a:

> [...]
    > mają mieć znaczenie skoro dysze paliwowe są zanurzone bo ponieważ
    > znajdują się prawie na dole komory pływakowej?

    Czepiacie się. Chłopak zrobił sobie tjuning bajerę a wy mu że "po co?".

    --
    Ja nie troluje ja wyrażam swoją opinię [...]
    RadoslawF 2009.02.24 (pl.rec.motocykle)

  • 9. Data: 2010-07-16 11:27:00
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <piotrek@oczniak.net> napisał w wiadomości

    > Czepiacie się. Chłopak zrobił sobie tjuning bajerę a wy mu że "po co?".

    ROTFL ;) ;) ;)

    --
    OGONek~

  • 10. Data: 2010-07-16 11:57:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Patryk napisał(a):
    > Jak myślicie, jaki wpływ mają te fale na lambdę?

    IMHO bez znaczenia, ale jak widac odezwaly sie same precle co raczki
    maja czyste i pewnie do tankowania ubieraja jednorazowe rekawiczki :)

    Wymysl jeszcze okienko coby bylo widac jak iskra zapala mieszanke :)
    Moglbybyc ciekawie :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead