  • 1. Data: 2010-07-15 05:10:39
    Temat: przyczepnosc opon w deszczu
    Od: AlF <s...@g...com>

    Czesc,

    tutaj pare ciekawych zdjec:
    http://www.southwestrides.com/vbulletin/showthread.p
    hp?t=18891

    Wszystko to na Michelin Pilot Road 2

    A.

  • 2. Data: 2010-07-15 14:41:51
    Temat: Re: przyczepnosc opon w deszczu
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:4...@g...com...
    > tutaj pare ciekawych zdjec:
    > http://www.southwestrides.com/vbulletin/showthread.p
    hp?t=18891

    > Wszystko to na Michelin Pilot Road 2

    Na czystym asfalcie - tez mam PR 2 i bez szans na cos takiego na mokrej
    drodze... przynajmniej w mojej okolicy. Mam taki jeden fajny zakret, gdzie
    mi sie zawsze zapala kontrolka poziomu oleju (dlugi prawy luk) i jak znajde
    fotki to podesle - sporo do zejscia na kolano brakuje, a na mokrym tyl
    odjezdzal.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-07-16 04:52:40
    Od: AlF <s...@g...com>

    Ivam wrote:
> [...]
    > gdzie mi sie zawsze zapala kontrolka poziomu oleju (dlugi prawy luk) i
    > jak znajde fotki to podesle - sporo do zejscia na kolano brakuje, a na

    fakt, to byl zamkniety plac treningowy, opony rogrzane przed proba,
    gosciu jest trenerem dosc elitarnej szkoly
    http://www.totalcontroltraining.net/HTML/Instructors
    .html ...

  • 4. Data: 2010-07-16 04:55:44
    Od: AlF <s...@g...com>

    http://www.totalcontroltraining.net/IMAGES/PIX_PAGE_
    IMAGES/IMG_5889.jpg

  • 5. Data: 2010-07-18 04:28:46
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "AlF" <s...@g...com> wrote in message
    > Czesc,
    >
    > tutaj pare ciekawych zdjec:
    > http://www.southwestrides.com/vbulletin/showthread.p
    hp?t=18891

    Mialem przyjemnosc brania udzialu w treningu na torze w deszczu. Jadac za
    instruktorem odkrylem ze przyczepnosc opon motocyklowych jest niesamowita w
    deszczu. Nie wiem czy odwazylbym sie na taka predkosc w zakretach newet na
    suchym gdyby nie prowadzacy.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 6. Data: 2010-07-18 11:35:30
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    >Nie wiem czy odwazylbym sie na taka predkosc w zakretach newet na suchym
    >gdyby nie prowadzacy.

    czyli przeszkoda to nasz glowa?

  • 7. Data: 2010-07-18 12:25:03
    Od: a...@h...pl

    "siny" <s...@t...pl> writes:

    > czyli przeszkoda to nasz glowa?

    ... i obsesyjny lęk przed śmiercią

    a.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 8. Data: 2010-07-18 12:52:47
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > ... i obsesyjny lęk przed śmiercią

    ja jestem poczatkujacym bikerem i o takich manewrach to wogole jeszcze mi
    sie nie sni,
    pozatym wiekszosc jezdze po zatloczonym miescie wiec wogole...masakra
    oczy dookola glowy
    mam motor (hh600) od 3 msc i mialem juz z 4 takie sytuacje ze gdyby nie
    'wrodzona' chyba jasnosc umyslu to kto wie

    jednak jakos pomimo niebezpieczenstwa ktorego jestem wpelni swiadom bardzo
    lubie jezdic motorem :)

    poczytuje tutejsze tematy by sie czegos nauczyc 'na sucho'

    pozdr