eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWziernik poziomu paliwaRe: Wziernik poziomu paliwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: souti <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wziernik poziomu paliwa
    Date: Fri, 16 Jul 2010 16:17:26 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN
    Lines: 51
    Message-ID: <i1q0mm$933$2@node2.news.atman.pl>
    References: <i1pao2$6ig$2@node2.news.atman.pl>
    <4c403c69$0$17097$65785112@news.neostrada.pl>
    <i1peog$b6j$1@node1.news.atman.pl> <i1pf0g$ppt$1@pippin.nask.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089078073206.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1279297046 9315 89.78.73.206 (16 Jul 2010 16:17:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jul 2010 16:17:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.9.2-20070201 ("Dalaruan") (UNIX) (Linux/2.6.22-16-generic (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:626568
    [ ukryj nagłówki ]

    OGONek~ <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> wrote:
    >
    > Użytkownik "Patryk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:i1peog$b6j$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >> Żeby mieć pewność, że poziom paliwa jest prawidłowy.
    >
    > I upewniłeś się? :P :P :P

    Upewniłem się, że jest NIEPRAWIDŁOWY. Typowy sposób ustawiania
    poziomu paliwa polega na ustawianiu pływaków, żeby będąc tyle-a-tyle
    od takiej-a-takiej krawędzi zamykały zawór iglicowy.
    Gaźnik nówka-sztuka-z-salonu być może uda się tak ustawić.
    Gaźnik zużyty, z być może wyginanymi blaszkami pływaków, z luzami na
    ośkach, z luzami na zaworku iglicowym, z niesporężystą sprężyną
    amortyzującą w zaworku, z wyrobionym dołkiem na języczku od zaworka
    iglicowego, itd.... wszystko to powoduje, że gaźnik z ustawionym wg. książki
    odstępem pływaka od krawędzi gaźnika pracuje... źle.
    Poza tym w czasie pracy poziom paliwa ma tendencje do zmian z powodu
    wyrabiania się w/w elementów. U mnie zmienił się o ok. 1mm w górę
    po półtora miesiąca.
    A czemu producenci nie montują czegoś takiego? A po co przeciętnemu
    użytkownikowi?

    Zresztą serwisówka o tym mówi, że jest to jedyny pewny sposób ustawiania
    poziomu paliwa, a inne są tylko przybliżeniem.

    Jest też sposób pośredni, czyli: zdejmujemy komorę pływakową,
    stawiamy gaźnik na słoiku, podłączamy benzynę (nie wodę! inna
    gęstość!) i obserwujemy do ilu się napełniło.

    Ale oczywiście wyśmiać łatwiej ;)

    --
    souti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: