  • 151. Data: 2010-02-13 13:01:37
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hl1f4p$2vf$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeszcze raz podkreslam - jest przepis i na Jego podstawie mozna dostać
    > mandat - bo takie są przepisy i tyle.
    > Dodatkowo nie ma nigdzie napisane wprost gdzie jest początek a gdzie
    > koniec skrzyzowania (ale to tak na marginesie)

    Aleś Ty uparty. Przecież zostało to podane. Granice są określone.

    > Poza tym tak jak pisałęm - nie zawsze swiatła z jednej strony zapalają sie
    > w tym samym czasie co z drugiejs strony.

    Chyba widzisz, że jadą z przeciwka do zmiany świateł z Twojej strony więc
    najczęściej zmiana jest w tym samym czasie. Czasem jest dłuższy lewoskręt co
    również widać, bo z przeciwka stoją, a Ty masz jeszcze zielone.
    neelix

  • 152. Data: 2010-02-13 13:05:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ma zielone to moze wjechac za sygnalizator, a samo skrzyzowanie moze
    > opuscic na czerwonym i malo tego inni zanim wjada na skrzyzowanie musza
    > pozwolic mu je opuscic.

    Rozmawiamy o prawie a nie o zwyczajach. Te zwyczaje są niezgodne z prawem.
    neelix

  • 153. Data: 2010-02-13 13:08:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > ?

    Linie wyznaczają granice, co nie zmienia faktu, ze wielu nadal nie wie co to
    jest skrzyżowanie.

    > Na typowych skrzyżowaniach przecinają się wyłącznie jezdnie, więc o czym
    > Ty w ogóle mówisz? Co Ci się jeszcze przecina i gdzie?

    Bajki opowiadasz. Przeczytaj sobie definicję skrzyżowania. Tam jest napisane
    co się przecina.
    neelix

  • 154. Data: 2010-02-13 13:14:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Piszesz tak, jakbym to ja tak głupio sformułował ten przepis...

    Piszę tak, by ten głupi przepis był dobrze rozumiany czyli żeby istniała
    świadomość ewentualnego łamania głupiego prawa po wjechaniu za sygnalizator.
    neelix

  • 155. Data: 2010-02-13 23:25:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Linie wyznaczają granice, co nie zmienia faktu, ze wielu nadal nie wie
    > co to jest skrzyżowanie.

    Na przykład Ty.

    > Bajki opowiadasz. Przeczytaj sobie definicję skrzyżowania. Tam jest
    > napisane co się przecina.

    Neelix, zasmucasz mnie.

    --
    cokolwiek

  • 156. Data: 2010-02-13 23:26:21
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Miejsca nie ma czy możliwości kontynuacji??? Miejsce jest jak
    > najbardziej i najczęściej szybko pojawia się możliwośc kontynuacji.

    Masz takie jazdy po psychotropach czy to po prostu zwykłe narkotyki?

    --
    cokolwiek

  • 157. Data: 2010-02-14 13:17:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Masz takie jazdy po psychotropach czy to po prostu zwykłe narkotyki?

    Ty martw się o wpływ tvnu i gw na swoje jazdy. Argumentację masz na takim
    właśnie poziomie.
    neelix

  • 158. Data: 2010-02-14 13:30:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Na przykład Ty.

    Jak masz jakieś kompleksy to udaj się gdzieś po pomoc, bo okrutnie bredzisz.
    Zdejmij klapki i zacznij wreszcie myśleć.

    > Neelix, zasmucasz mnie.

    Natomiast Twoja ignorancja jest mi obca, bo to nie mój problem. Nie
    zamierzam nikogo wyprowadzać z błędu na siłę.

    neelix