    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Wyważarka dynamiczna
    Date: Wed, 2 Aug 2023 17:28:42 +0200
    <uab3cq$3gh24$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uab7h7$3gnvs$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uac26m$3i52i$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uadnq3$3kshn$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uadpr8$3l075$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uadqs6$3l24d$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uadrr0$3l3co$1@news.icm.edu.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > Tania maszyna może zmierzyć i podpowiedzieć gdzie i ile uciąć. Droższa
    > maszyna może wyważyć sama i co ciekawe może zrobić to tak dokładnie, że
    > aż nieopłacalnie.

    Akurat maszyna do wyważania nie dziwi, od dawna się takich używa. Oczywiście
    tam, gdzie to konieczne. Taka na przykład:

    https://youtu.be/-dK7jIwubQY

    > Ja też swoje wiem, bo miałem przez naście lat z tym styczność, a Tobie
    > się wydaje niemożliwe że ktoś gdzieś ciacha wentylatory ręcznie.

    Z produkcją suszarek do włosów?! Wszystko jest możliwe (audiofilstwo na
    tym się opiera), ale tu akurat nie jest to niczym uzasadnione. Aż mnie
    kusi żeby kupić ten model suszarki (równowartość stu złotych w koreańskim
    sklepie on-line) i zobaczyć te ciachnięte łopatki. Ale nie, takie rzeczy,
    to tylko na filmie.

    --
    Jarek