  • Data: 2010-12-25 22:30:03
    Temat: Re: Wytnij chip
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-25 22:54, JoteR pisze:
    > Spokojnie, ja już wymieniałem czarny i żadne kombinacje z chipem nie były
    > potrzebne. Co prawda na niektórych aukcjach można spotkać te kartridże z
    > dopiskiem "NEW CHIP", no ale to SS-mani z (za przeproszeniem) Allegro, oni
    > każdą bzdurę napiszą, byle tylko swój chłam opchnąć.

    Ja już wymieniłam raz tusz (czarny-tusze były kupione na Allegro) i
    wylał mi się do drukarki. Fakt, że drukarka była już przedtem jakaś
    niesprawna, więc i tak ją oddałam (wkrótce otrzymałam nową), ale
    przedtem musiałam wszystko po tym wylanym tuszu wyczyścić w drukarce. Na
    biurku na dolnej półce, pod drukarką do tej pory jest ślad nie do
    zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz
    boję się kupować tusze na Allegro. Mam jeszcze tusze z poprzedniej
    drukarki. Otwory od tuszu zaklejone taśmą, więc może tusz jeszcze nie
    wyparował i jak będę musiała wymienić ten żółty, to zrobię najpierw
    czyszczenie tego konkretnego/wymienionego i może będzie ok.

    --
    animka