  • Data: 2010-12-25 20:45:46
    Temat: Re: Wytnij chip
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-25 20:54, JoteR pisze:

    > Jaki chip? Przecież to też kartridż typu LC980/1100 (taki jak do mojej
    > MFC295CN), który właśnie obracam w łapach, tu żadnego chipa nie ma albo ja
    > już niedowidzę?

    Myślałam, że w tych też są jakieś czipy i nie wiem jak one wyglądają.
    Pytam na wszelki wypadek, bo trzeba będzie wkrótce wsadzić nowy zółty
    tusz. Boję się też czy jakiś zamiennik nie zaleje mi drukarki.

    Gdzieś czytałam też, że żeby drukarka nie krzyczała, że tusz się kończy
    i nie odmawiała drukowania to należy okienko wskaźnika (w kadridżu)
    zakleić lub zamazać. Jeszcze tego nie praktykowałam i nie wiem czy ma to
    jakiś sens.

    --
    animka