-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "bartosz" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjc0v7$91i$1@node1.news.atman.pl> <mjcbjf$o6h$1@srv.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<mjd17k$1nc$1@srv.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<555a134d$1$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<555a226c$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<555a5246$3$27511$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<555b3c9c$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
Subject: Re: Wysyp "30"?
Date: Tue, 19 May 2015 21:18:59 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 146
Message-ID: <555b8ccc$2$2188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-195.szczecin.mm.pl
X-Trace: 1432063180 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 89.229.95.195:62249
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562463
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA49FBBFF55882budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik bartosz b...@w...pl ...
>
>>> Znamienne jest to ze unikasz konkretnej odpowiedzi i musze sie
>>> domyslać co miałes na mysli.
>>> A pytanie było proste - jaka predkosc?
>>
>> Znamienne, a wrecz tragiczne jest to, ze nie rozumiesz mojej
>> odpowiedzi i ze probujesz wycisnac ze mnie jakas wartosc predkosci.
>> Tymczasem takiej obiektywnej wartosci po prostu _nie ma_!
>>
>> Myslenie podobne do Twojego prezentuje waaaadza - to calkowite
>> nieporozumienie.
>>
> Kpisz i tyle.
Gdzie tam.
> Ale skoro nie da sie okreslic to moze powiedz od czego uzalezniasz to ze
> jedna prostą droga jedziesz X a drugą Y.
> Jak odppowiesz konkretnie to moze sie okaze ze gadamy o tym samym.
> Innymi słowy - skoncz z polsłówkami! :)
Prosze bardzo: od pogody, od fizycznego stanu drogi, od obecnosci przeszkod
ograniczajacych widocznosc, od natezenia ruchu samochodowego i pieszego, od
swojego stanu psychofizycznego (np. zmeczenie, powrot po duzej liczbie
godzin w pracy spowalniaja moja jazde).
>>>
>>>> - jestess jedynym uczestnikiem, nie ma pieszych, rowerzystów,
>>>>> innych samochodów i jedynym wyznacznikiem jest panowanie nad
>>>>> własnym pojazdem?
>>>>> Powiedzmy ze to jest prosta droga w terenie zabudowanym - ot zwykła
>>>>> wioska - czyli co? Tak ze 140 mozna leciec?
>>>>
>>>> Jesli pytasz mnie osobiscie, to nie - ja w podanych przez Ciebie
>>>> warunkach nie czulbym, ze panuje nad pojazdem jadac 140km/h - nawet,
>>>> gdyby byly doskonale warunki atmosferyczne. Lecz dopuszczam
>>>> mozliwosc, ze istnieja tacy kierowcy, ktory w tych warunkach byliby
>>>> w stanie bezpiecznie jechac podana predkoscia.
>>>>
>>> Masz problem z panowaniem nad samochodem przy 140 na godzine na
>>> prostej, równej drodze?
>>> Hmm...
>>
>> A ty nie masz? - to ulatw prace zlodziejom w mundurkach i sam oddaj
>> prawko
>>:)
>>
> Ze co?
> Obecnie tyle nie jezdze, ale jezdziłem i 140 na równej prostej drodze nie
> nastrecza zadnych problemów w prowadzeniu auta.
> Bo niby czemu by miała?
Z powodow wymienionych przeze mnie powyzej - nie podales zadnych innych
danych opisujacych droge i warunki poboczne, pisales tylko o "wiosce". Skoro
tak, to skorzystalem ze swojego doswiadczenia - i nie znam drogi "przez
wioske", ktora pozwalalaby mi pojechac 140km/h z zachowaniem u mnie poczucia
panowania nad taka jazda.
>>
>>> To juz wiemy ile nie pojedziesz.
>>> A dowiemy sie - ile pojedziesz?
>>
>> Bez kozery powiem: pincet. Przelicytujesz mnie?
>> Sorki, ale glupie pytanie, to i nienajmadrzejsza odpowiedz.
>>
> Niewatpliwie odpowiedz nie jest najmadrzejsza.
Dopasowalem sie do pytania :)
>
>>>> Naprawde sadzisz, ze z punktu widzenia mundurkowego zlodziejaszka
>>>> nic sie nie zmienilo? - to po co te naglosnione ustawki w kilku
>>>> miastach zaraz po polnocy i w ciagu dnia? Przeciez wczesniej tez
>>>> mogli zabrac prawo jazdy za przekroczenie 50km/h. To jak to sie
>>>> stalo, ze wczesniej nie bylo naglosnienia takich przypadkow? A dzis
>>>> po kilku ledwie godzinach nowego prawa "chwala sie" statystyka
>>>> (przyklad: wielkopolska, do godziny 13 - 11 przypadkow; w skali
>>>> calego kraju - kilkadziesiat). Bardzo szczerze watpie, by w
>>>> poprzedzajace dni wyniki byly zblizone.
>>>>
>>> Ale wczesniej mogli łapac dokładnie tyle samo.
>>
>> No wlasnie - to dlaczego nie lapali?
>>
> znów kpisz?
> Jak to nie łapali?
A masz taka wiedze, ze lapali?
>
>>> Tyle ze konczyło sie na 500 i 10 punktów.
>>
>> Niekoniecznie - mogli tez zabrac prawko, nie bylo przeciwskazan
>> prawnych.
>>
> A po co mieliby zabierac?
Moze aby spelnic swoj obowiazek i wyeliminowac "niebezpiecznego" (wg nich)
kierowce z ruchu?
>
>>> A ze telewizja szuka sensacji - cóż, nie pierwszy raz.
>>>>
>>>> Patrzysz krotkowzrocznie. Oczywiste jest, ze co najmniej czesc ludzi
>>>> bedzie jezdzic bez praw jazdy - stana sie przestepcami, dla ktorych
>>>> grzywny w razie ponownego zatrzymania beda szly w tysiace.
>>>> Dlugofalowo takze osrodki zyskaja. Jak sadzisz: czy wszyscy z tych,
>>>> ktorym dzis odebrali prawo jazdy (przypominam: kilkadziesiat osob w
>>>> ciagu kilkunastu godzin) odzyskaja go z automatu?
>>>>
>>> Ogromna wiekszosc. W zwiazku z czym finansowo bedzie to dla budzetu
>>> bez znaczenia.
>>
>> Ja tak nie sadze.
>>
> Powaliła mnie Twoja argumentacja.
> Pozwolisz ze argumentowi BO TAK jak zwykle przeciwstawie argument BO NIE!
Rowniez dostosowalem sie do Ciebie - nie napisales nic wiecej poza "ogromna
wiekszosc".
>>
>>> Chyba ze pojawi sie problem finansowy w druga strone - patrz casus
>>> rowerzysty przestepcy. Na rowerzystach zarobili czy dołożyli z
>>> budzetu?
>>
>> Chcieli zarobic, ale sa na to za glupi :) - rowerzysta u nas groszem
>> nie smierdzi :)
>
> Przeciez to nie o to chodzi czy rowerzysta ma kase tylko o to ile
> kosztowała obsługa procesu... boshhh...
>
Calkowicie nie masz racji. Ani mundurowe, ani togowe zlodziejaszki o tym nie
mysla - oni mysla o swoich statystykach, o poprawieniu sobie wykrywalnosci i
skutecznosci w ferowaniu wyrokow, o wynikajacych stad premiach, pochwalach,
nagrodach, awansach.
bart
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.15 20:59 bartosz
- 19.05.15 23:40 Budzik
- 19.05.15 23:40 Budzik
- 19.05.15 23:40 Budzik
- 19.05.15 23:40 Budzik
- 20.05.15 08:00 Shrek
- 20.05.15 08:14 Shrek
- 20.05.15 09:45 Newok
- 20.05.15 09:47 Newok
- 20.05.15 09:58 dddddddd
- 20.05.15 10:04 dddddddd
- 20.05.15 10:13 J.F.
- 20.05.15 13:33 masti
- 20.05.15 13:47 dddddddd
- 20.05.15 13:18 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=