-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Wysokość podniesienia karoserii.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o4jcu7$r7c$1@adenine.netfront.net>
<586e1a1f$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<586e2df7$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<586f832e$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<o51889$i1f$1@node1.news.atman.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Wed, 11 Jan 2017 09:38:29 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <o51889$i1f$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5875ef00$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-118-219.play-internet.pl
X-Trace: 1484123904 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 5.173.118.219:1767
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3134993747
X-Received-Bytes: 2257
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597058
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-10 o 01:01, adam pisze:
> W dniu 2017-01-06 o 12:45, Trybun pisze:
>
>> Ale przecie wnioskodawca nie pisał o przerabianiu auta na pojazd
>> specjalny, czyli taki do poruszania tylko po drogach nie utwardzonych.
>> Auto ma być normalne, ma mieć tylko zwiększony prześwit a także
>> spokojnie przechodzić tzw test łosia.
>
> Samo podniesienie karoserii guzik da. Nawet jak podniesiesz o pół
> metra, to półośki, belki i inne elementy pozostaną w tym samym miejscu
> i prześwit się nie zmieni.
> Z budą podniesioną o 20 cm testu łosia nie przejdziesz, co najwyżej
> test żółwia.
> Podnosi się zwykle o 2 - 3 cale, chodzi o danie miejsca na większe
> koła i większy ruch (wykrzyże) kół na nierównościach.
>
W terenówkach także o zwiększone możliwości brodzenia.
Podnoszenie prześwitu sam przerabiałem. Niby takie nic, wymiana opon z
195/55/15 na 195/65/15 a od tego czasu ani razu nie zdarzyło mi się
zahaczyć podwoziem o podłoże. Właściwie to nie widzę innej możliwości
zwiększenia prześwitu poza wymiana opon na większe.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.17 14:47 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo