  • Data: 2012-02-10 21:30:45
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-10 19:01, Tomasz Pyra pisze:
    > On 10 Feb 2012 13:19:49 GMT, to wrote:
    (...)

    > Oczywiście że tak.

    Masz z tym jakiś problem? Nic się nie zmieniło - muszą udowodnić.

    > A to co wymyślono i obecnie zapisano w prawie - czyli to że masz obowiązek
    > składania donosów na siebie i członków swojej rodziny w sprawach o
    > wykroczenia drogowe na polecenie służb, to jest kpina z jakichkolwiek
    > podstaw prawa.

    A co takiego niby wymyślono? Zdaje się, że nie mam tam nic nowego.

    > O kombinacjach mających ograniczyć możliwości obrony w celu osiągnięcia
    > lepszych wyników finansowych - nawet nie wspominając.

    Ty jak zwykle kombinacji szukasz.

    > Zawsze jest część społęczeństwa która będzie przeyklaskiwać takim pomysłom
    > w imię ich chorych totalitarnych przekonań,

    Aha, skąd Ci się wzięły te totalitarne przekonania?

    > problemem jest brak sprzeciwu
    > wśród tej normalnej reszty społeczeństwa.

    Aha, czyli już nie "totalitarni", ale większość normalnego
    społeczeństwa.

    > Bo za chwilę w ramach "walki z
    > pedofilią" zamontują Ci kamerę w majtach i też będą tacy internetowi
    > krzykacze aż klaskać uszami z radości na ten pomysł.

    Demagogia. Napisz jeszcze, że prewencyjnie będą penisy amputować :)
    Znaczy będzie wybór - albo amputacja, albo domniemanie popełnienia
    przestępstwa.

    > Bo nie mam nic przeciwko karaniu kierowców za wykroczenia i uważam że
    > należy to robić. Bo to co się dzieje na drogach to jest masakra.

    No popatrz - więc w czym problem?

    > Xam jeżdżę zgodnie z przepisami,

    Tak, tak - to w ile zrobiłeś tę trasę Gdynia - Łódź? ;)

    > a wszystkie mandaty jakie mi się kiedyś
    > przytrafiły za wykroczenia drogowe bez gadania i specjalnego żalu płacilem.

    Zdaje się, ze jednak nie. Ostatnio wykazywałeś, że mandatu nie
    zapłacisz, ponieważ złapałeś się o 1 km/h w granicę dokładności
    pomiaru.

    > Natomiast obecny cały system biznesu fotoradarowego uważam za wynaturzenie
    > i przykład w jakie bagno daje się zapędzić społeczeństwo - z wykroczeń
    > drogowych robi się konkretne źródło dochodu.

    He, he - kto głupi, tego łapią. Odrobina patologii może i istnieje, ale
    to jak wszędzie.

    > A wtedy możemy być pewni że będą ludzie i instytucje żywotnie
    > zainteresowani tym żeby wykroczenia drogowe były popełniane i dołożą
    > wszelkich starań żeby tak było.

    Nie ma to jak paranoja.