  • Data: 2012-02-10 15:18:23
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin kogutek

    > I wołają wszystkich. Wierz mi że sędzia to nie byle przymuł bagienny i
    > uczony wypytywania o szczegóły o których by Ci się nie śniło. Jak trafi
    > świadka na kłamstwie to też ma na taką okoliczność rozwiązanie. Parę
    > takich upublicznionych spraw by się przydało.

    ...a potem się obudziłeś.

    > Od razu tanich oszustów by
    > ubyło. Jechałeś więcej niż było można to płać i nie cwaniakuj.

    Ale ja nie wiem czy "jechałem więcej", to, że jakiś urzędas mi tak
    napisał, to nie znaczy, że tak było. Chce zobaczyć dowód, który świadczy
    o tym, że to wykroczenie rzeczywiście popełniłem, a nie być skłaniany
    podstępem do przyznania się do popełnienia wykroczenia, co do którego nie
    mam pewności, bo nie pamiętam z jaką prędkością jechałem w danym miejscu
    miesiąc temu (a często nie pamiętam tez, czy to akurat ja prowadziłem).

    Czy nie potrafisz tego pojąć?