  • Data: 2012-02-10 16:04:30
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: Q Q <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, co się tutaj porobiło. Wracając do mojego pytania:

    Zdjęcie dostałem. Na zdjęciu wyraźnie widoczny samochód z rejestracją,
    głowa kierowcy jest szarą plamą - dosłownie.
    Pod zdjęciem podpis: 81km/h, max = 40km/h

    Pytanie, czy muszę to opłacać, i jesli tak, to czy wpadam w nawiasy
    41-50, czy (z racji np. niedokładności prędkościomierzy w samochodach)
    31-40km/h.

    W polsce jestem tylko gościem, ale nie chcę, żeby właściciel samochodu
    miał przez to kłopoty.