  • Data: 2012-02-10 14:39:40
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin kogutek

    > "Nie wiem kto prowadził, prawdopodobnie mógł to być ten, ten lub ten, ale
    > nie jestem pewien, bo to było dawno, a nie okazano mi zdjęcia".

    > AleĹź ma.

    I wołają wszystkich. Wierz mi że sędzia to nie byle przymuł bagienny i uczony
    wypytywania o szczegóły o których by Ci się nie śniło. Jak trafi świadka na
    kłamstwie to też ma na taką okoliczność rozwiązanie. Parę takich
    upublicznionych spraw by się przydało. Od razu tanich oszustów by ubyło.
    Jechałeś więcej niż było można to płać i nie cwaniakuj. Jak ja kocham takich
    co jak im lusterko urwą to by ręce obcinali a sami w kościele z tacy by kasę
    ukradli. Gówno by spod siebie zjedli.