  • 131. Data: 2017-03-06 18:59:05
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-03-2017 o 15:13, SW3 pisze:

    > To dlaczego chcesz go wyprzedzać?

    Żeby się nie wlec 90-tką, co w tym dziwnego?

  • 132. Data: 2017-03-06 18:59:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-03-2017 o 18:41, Tomasz Stiller pisze:

    > Już Ci ktoś udowodnił w tej materii, że się mylisz. Ja rozumiem, że jak
    > fakty przeczą teorii to tym gorzej dla faktów....

    > Udowodnij. Ja mówię, że nie będą. W tej chwili mogą 95 bez stresu a na
    > większości krajówek jadą okolice 80. Często wolniej. Robisz jak Cavallino
    > z grupy kierowców tempaków.

    PLONK !!!

  • 133. Data: 2017-03-06 19:03:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 22:39, j...@i...pl pisze:

    > Wiesz dlaczego? Bo większość firm to dziad-transy. I kierowcy uciekają
    > za garnicę. Do Niemca czy innego Francuza. W Polsce niedługo za to
    > pojawią się Ukraińcy. W Warszawie już sporo ich jeździ np. w
    > komunikacji miejskiej.
    > Nie mówię że to jest główny powód, ale sporo na ten temat się mówi.
    > Jak był boom na transport miedzynarodowy, to się pobrało po 10
    > zestawów z naczepą. Był raj, za frachty były dobre stawki, płaciło się
    > dobrze kierowcom. Ale w pewnym momencie zabrakło pracy dla nowych
    > firm, zaczęło się obniżanie stawek, potem zaczęło się oszczędzanie na
> [...]

    Ale co Cię w tym wszystkim dziwi?
    To chyba normalne w gospodarce rynkowej?

    Akurat mam kuzyna, który nie oszczędzał, samochodów się nie pozbył na
    czas, ludzi nie zwolnił, ani kasy im za bardzo nie przyciął, więc teraz
    zamiast firmy ma komornika na karku.
    Do końca życia raczej już nic na siebie nie będzie mógł mieć.
    Kierowcy krzywdy nie mają, poszli sobie gdzie indziej i tyle.

  • 134. Data: 2017-03-06 19:38:25
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 06.03.2017 o 08:06 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Samotny tir to moze i 90, zazwyczaj jednak jest jakas kolumna
    > pojazdow, a na jej poczatku ... no co ?

    Nauka jazdy :)

    --
    SW3
    ----

  • 135. Data: 2017-03-06 21:33:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2017 o 18:45, Tomasz Stiller pisze:

    > Na zwykłej krajówce jeździsz powyżej 90 i jeszcze chcesz wyprzedzać
    > tiroloty? I ty gościu nie jesteś hipokrytą? :)

    Mniejszym niż większość. Jeżdzę +20 jak większość (i wyprzedzany tir),
    nie zatrzymuje się do zera na zielonej strzałce, przechodzę na czerwonym
    i robię zapewne mnóstwo innych złych rzeczy. Jakby za mną wysłać
    upiardliwego policjanta, to straciłbym prawko w jedną drogę do pracy
    (zupełnie jak zapewne ty, chyba że jesteś bezrobotny albo pracujesz w
    domu).

    Różnica jest taka, że się do tego otwarcie przyznaję.

    Shrek

  • 136. Data: 2017-03-06 21:36:42
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 06 Mar 2017 21:33:24 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > domu).
    >
    > Różnica jest taka, że się do tego otwarcie przyznaję.

    Skoro wymagasz bezwzględnego przestrzegania prawa od innych, to
    również sam powinieneś to robić. To, że się otwarcie przyznajesz do
    łamania przepisów niczego nie zmienia. Zmiany kolego powinniśmy zaczynać
    od siebie, a nie wymagać żeby cały świat wokół się dostosował.

    Tomek

  • 137. Data: 2017-03-06 21:37:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2017 o 18:56, Tomasz Stiller pisze:

    > Uczepiłeś się jak rzep psiego ogona, że 80 czy 85 się nie da. No ale co
    > to ma dorzeczy. Fakty są takie, że wszędzie, po całym kraju mogą szybciej
    > niż u nas. Tylko... tak, zapomniałem że to jest nieporównywalne.

    Dlatego, że pustynie w interiorze nie przypomina naszych krajówek z
    terenami zabudowanymi i dlatego, że u nich nie ma pasów
    szybszych/wolniejszych, tylko wszyscy jadą równo. Inna filozofia.

    A co do ilości wypadków spowodowanych przez trucki w stanach do naszych
    tirów to dalej nie wiemy jak wypada. A w zasadzie można się domyślać -
    bo generalnie... wcale tak różowo nie jest:

    http://info-car.pl/infocar/artykuly/bezpieczenstwo-n
    a-drogach-ue-kontra-usa.html

    Shrek

  • 138. Data: 2017-03-06 21:38:35
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 06 Mar 2017 21:37:35 +0100, Shrek wrote:

    > A co do ilości wypadków spowodowanych przez trucki w stanach do naszych
    > tirów to dalej nie wiemy jak wypada.

    No to musisz kolego szukać innych argumentów na poparcie swojej tezy.

    Tomek

  • 139. Data: 2017-03-06 21:39:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2017 o 18:44, Budzik pisze:

    > Mowisz ze fragment dyskusji nie moze zboczyc na delikatnie inny tor?
    > Hmm... :(

    Może - ale zwrócił tak delikatnie, że myślałem że mówisz, że ogólnie
    korki się od zakazu wyprzedzania robią. Tym bardziej, że już ktoś to
    kiedyś udowadniał (nie wiem czy nie ty;). Generalnie miały się robić
    stada tirów po horyzont, a za tym horyzontem po następny. Ogólnie nie
    wiadomo skąd cały prawy pas w tirach;)

    Shrek

  • 140. Data: 2017-03-06 21:45:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2017 o 21:36, Tomasz Stiller pisze:

    > Skoro wymagasz bezwzględnego przestrzegania prawa od innych,

    A mógłbyś to podkreślić gdzie? Generalnie wręcz przeciwnie - wiem że nie
    przestrzegają, wiem, że przestrzegać nie będą, dlatego mówię, że
    kaganiec ma sens. Jakbym wierzył w to, że wystarczy im kazać
    przestrzegać ograniczeń... to wtedy rzeczywiście nie ma sensu rozmowa o
    sensowności kagańca.

    > To, że się otwarcie przyznajesz do
    > łamania przepisów niczego nie zmienia. Zmiany kolego powinniśmy zaczynać
    > od siebie, a nie wymagać żeby cały świat wokół się dostosował.

    Dobra - zatrzymujesz się zawsze na zielonej strzałce? Jak nie to nie
    masz prawa protestować jak ci ktoś wymusi pierwszeństwo. Najpierw wróć i
    zatrzymaj się na wszystkich zielonych strzałkach:P

    Shrek