-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
Date: Mon, 6 Mar 2017 18:59:56 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <o9k82p$3vr$4@node1.news.atman.pl>
References: <o9el25$tsu$2@node2.news.atman.pl> <o9eq44$6cp$1@dont-email.me>
<o9esgv$i8u$1@node1.news.atman.pl> <o9ev72$516$1@dont-email.me>
<18x1f1dr1yygh$.1he72q7k70p4t$.dlg@40tude.net>
<o9gdfm$tpv$2@node2.news.atman.pl> <o9gs84$hvi$4@dont-email.me>
<o9hb5c$4le$2@node1.news.atman.pl> <o9hckp$ci2$2@dont-email.me>
<o9hd6g$4le$8@node1.news.atman.pl> <o9hd6t$ci2$4@dont-email.me>
<o9hdt1$4le$10@node1.news.atman.pl> <o9hefi$kj6$1@dont-email.me>
<o9het0$4le$12@node1.news.atman.pl> <o9hfbs$kj6$3@dont-email.me>
<o9hgmp$4le$14@node1.news.atman.pl> <o9k704$4ur$2@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: d147-55.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1488823193 4091 109.173.147.55 (6 Mar 2017 17:59:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Mar 2017 17:59:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.1
In-Reply-To: <o9k704$4ur$2@dont-email.me>
X-Antivirus: Avast (VPS 170306-0, 06.03.2017), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601325
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06-03-2017 o 18:41, Tomasz Stiller pisze:
> On Sun, 05 Mar 2017 18:08:41 +0100, Shrek wrote:
>> I zapewne dlatego tam mają inne ogranicznia niż maksymalna dla danego
>> stanu (która często jest tylko na papierze, bo w praktyce nie ma metra
>> asfaltu gdzie byłoby wolno tyle jechać).
>
> Już Ci ktoś udowodnił w tej materii, że się mylisz. Ja rozumiem, że jak
> fakty przeczą teorii to tym gorzej dla faktów....
>
>>> Nie widzę zadnego powodu dla którego u nas na
>>> ekspresówkach/autostradach nie miało by się jeździć tirami tak samo
>>> szybko jak u nich.
>>
>> Już ci pasałem dlaczego. Bo jak im zdejmiesz kagańce, to będą jeździli
>> 120 również po krajówkach.
>>
>
> Udowodnij. Ja mówię, że nie będą. W tej chwili mogą 95 bez stresu a na
> większości krajówek jadą okolice 80. Często wolniej. Robisz jak Cavallino
> z grupy kierowców tempaków.
PLONK !!!
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.17 18:58 Tomasz Stiller
- 06.03.17 19:03 Cavallino
- 06.03.17 19:38 SW3
- 06.03.17 21:33 Shrek
- 06.03.17 21:37 Shrek
- 06.03.17 21:36 Tomasz Stiller
- 06.03.17 21:39 Shrek
- 06.03.17 21:38 Tomasz Stiller
- 06.03.17 21:45 Shrek
- 06.03.17 21:46 Shrek
- 07.03.17 01:07 J.F.
- 07.03.17 05:01 Budzik
- 07.03.17 06:52 Shrek
- 07.03.17 09:23 Tomasz Stiller
- 07.03.17 09:34 Tomasz Stiller
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=