  • 91. Data: 2017-03-06 08:19:12
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Mar 2017 21:15:10 +0100, w <o9hrke$gth$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > NIe wiem gdzie wy jeżdzdzicie. Ale ja zawsze jak się na krajówce
    > przymierzam żeby tira wyprzedzić, to jest na liczniku ciut powyżej 90.

    Ponieważ ci licznik przekłamuje.

  • 92. Data: 2017-03-06 08:19:40
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-03-04 o 19:00, Tomasz Stiller pisze:

    > Na wąskiej drodze pojadą tak, jak im ruch pozwala. Jak jest ciasno to i
    > 70 jeżdzą. W czym problem? Niech latają 120 na ekspresówkach/autostradach
    > a na zwykłych zgodnie z lokalnym ograniczeniem. Często widujesz tiroloty
    > jadące przez miasto 95? Większość tyle może...

    Przez miasto może nie, ale przez wsie bardzo często. Ale jeszcze parę
    lat i sami spowodują, że dostaną kagańce oparte na GPS. Wtedy może
    podniosą im limit na autostradach.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2017-03-06 09:51:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Mar 2017 22:22:25 +0100, w <rbll6zgatdjx.1rt1l7frlejwg$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Opony zmien na prawidlowy rozmiar :-)

    To nic nie daje :).
    Zmieniłem opony na numer większe, ale obwód jest tylko o 3% większy i gdzieś o
    tyle samo licznik się poprawił. Dalej kilka % różnicy.

  • 94. Data: 2017-03-06 10:00:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-06 o 09:51, r...@k...pl pisze:

    > To nic nie daje :).
    > Zmieniłem opony na numer większe, ale obwód jest tylko o 3% większy i gdzieś o
    > tyle samo licznik się poprawił. Dalej kilka % różnicy.

    Przecież to fabryczne (i chyba nawet wymagalne prawnie) ustawienia, żeby
    zawyżał.

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2017-03-06 10:24:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Mar 2017 10:00:22 +0100, w <o9j8f7$lju$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Przecież to fabryczne (i chyba nawet wymagalne prawnie) ustawienia, żeby
    > zawyżał.

    Zgadza się, ale w każdym aucie jest inaczej. To jest pierwsze, które zawyża o
    dopuszczalne 10%. Inne miały duże dokładniejsze wskazania, a Lanos to chyba
    idealne.

  • 96. Data: 2017-03-06 10:27:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-03-04 o 20:25, Shrek pisze:
    > BTW - to 80 to raptem 1 stan i to w zasadzie "pusty"i jedna autostrada w
    > Texasie. W większości 70/75, ale to prędkość maksymalna (u nas na tej
    > zasadzie to 87,5). Ciężarówki z tego co się orientuję mają mniej.

    Pomyliłeś z 85 we fragmencie stanu - 80 jest całkiem rozpowszechnione :)

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /7/77/US_Speed_Limits_May_2015.svg/512px-US_Speed_Li
    mits_May_2015.svg.png

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 97. Data: 2017-03-06 11:18:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2017 o 08:19, Miroo pisze:

    > Przez miasto może nie, ale przez wsie bardzo często. Ale jeszcze parę
    > lat i sami spowodują, że dostaną kagańce oparte na GPS. Wtedy może
    > podniosą im limit na autostradach.

    Nie no skąd. Przecież oni nawet poza zabudowanym na krajówkach 90 ponoć
    nie jeżdzą;)

    Shrek

  • 98. Data: 2017-03-06 11:22:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2017 o 08:06, J.F. pisze:

    > Swiatel nie tak duzo, ronda rzadko, FR malo, postoje robie rzadko, a
    > po wsiach jade ok 70.

    A jak jedziesz autostradą z Warszawy do berlina jaka ci śrenida wychodzi
    i czemu nie 140?

    > To przyjrzyj sie jeszcze raz - ile jedzie tir na krajowce.
    > Samotny tir to moze i 90, zazwyczaj jednak jest jakas kolumna
    > pojazdow, a na jej poczatku ... no co ?

    Policja albo traktor:P

    > A czy ja ich potepiam za to, ze jada 90 a nie dozwolone 80 po
    > autostradzie ? :-)

    NIeważne - jak jeżdzisz 150 po autostradzie to hipokryzją byłoby mieć
    pretensję o cokolwiek. Łamiesz prawo to morda w kubeł:P A jak nie
    zapierdalasz 150 po autostradzie, to na pewno nie zatrzymujesz się na
    strzałce albo nie sprzątasz po psie, albo nie płacisz abonamentu RTV.
    Dlatego nie można mieć pretensji, że ktoś wymusza na tobie pierwszeństwo ;)

    Shrek

  • 99. Data: 2017-03-06 11:24:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2017 o 08:19, r...@k...pl pisze:

    > Ponieważ ci licznik przekłamuje.

    I gps. Przecież wiadomo, że jedzie nie jadą szybciej niż 70. Nie mogą;)

    Shrek

  • 100. Data: 2017-03-06 11:26:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2017 o 07:58, Liwiusz pisze:

    > Skoro to ty chcesz ograniczać wolność, to na tobie spoczywa ciężar
    > dowodu, że jest to konieczne. Wystarczającym argumentem za zdjęciem
    > kagańca tirom jest brak argumentów za jego założeniem. Zatem czekamy na
    > te argumenty od ciebie.

    Przecież ci podałem - fizyka, energia kinetyczna, droga hamowania itd.

    Shrek.