    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wyścigi mikrokontrolerów
    Date: Fri, 23 Aug 2013 08:11:14 +0200

    W dniu 2013-08-23 03:30, sundayman pisze:

    > Do właśnie. Dlatego pretensje amatorów, że im fabryka robi "za małe" to
    > są dość śmieszne.

    Wiesz, każdy widzi swoją działkę i myśli, że inni to amatorzy. Trzeba
    nabrać do tego dystansu. To nie do Ciebie, to przy okazji.
    Ja widzę zastosowanie dla układów w DIPie, chociaż sam ich nie stosuję.
    Kwestia przeznaczenia układu.

    > No tak. Chociaż wątpię, żeby to popularne było. Ilość pasty potrzebna
    > dla THT chyba jest na tyle duża, że trzeba by pewnie stosować jakieś
    > osobne szablony, czy jak...
    > No tak czy owak - jest to utrudnienie.

    Nie, potrzebna jest odpowiednia wielkość padu, odpowiednia średnica
    otworu i długość wyprowadzenia, na tym samym szablonie. Ja jeszcze tego
    nie używam, ale się przygotowuję (na nowych projektach pady mam już
    takie, jak trzeba, montaż leci póki co tradycyjny, jak będzie okazja, to
    się puści "po nowemu"). Pytałem gości, co mi montaż robią - jeden
    twierdzi, że już to robił, drugi, że nie widzi problemu. Więcej nie
    rozpytywałem.

    Jeżeli THT, to tak, ale SMD? Jakoś moja wyobraźnia tu zawodzi, ale ja
    już stary jestem i moja wyobraźnia może zawodzić.

    Pozdrawiam

    DD