  • 11. Data: 2010-01-31 14:15:27
    Temat: Re: Wyrywanie lachonów na moto
    Od: "Heniek" <k...@g...pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
    news:hk3qa7$k6l$1@inews.gazeta.pl...
    > Siemka
    > *** "robertbig"
    > Po co ci motor !?? Człowieku !
    > We warszawie jest takie miejsce na ul.Bema . Dla motonitów. :)))
    >
    > Dawaj namiar chlopie - na Bema mam blisko podlece sprawdze i napisze co i
    > jak...

    Jakbyś mógł tam podlecieć, przetestować i dać jakieś szczegółowe info, bo
    ode mnie z Polski C to trochę daleko. Dzięki :)

  • 12. Data: 2010-01-31 14:20:32
    Od: "Heniek" <k...@g...pl>

    "Barnaba" <p...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    > Po krotce z moich obserwacji: chcesz przecietnego blond lachona:
    > jestes maly, kup malego sprzeta R6, R1, bez roznicy, oby wyl jak
    > przecietna rzedowka. Wazne, ze czym nowsze tym mniejsze od Ciebie, co
    > wizualnie zwieksza Twoja budowe ciala. Mozesz tez kupic choppera/
    > classica - roznica niewielka - trafisz albo na kobiete konkretna lub
    > na gothic - idiotic.

    Sek w tym, ze R6 odpada. Za male, za wsciekle, nie dosc ze tylko lachon dosc
    mikrej postury sie tam zmiesci, to na dodatek latwo go zgubic przypadkiem.
    Mysle nad jakims turystycznym enduro, ale mnie troche przeraziles tymi
    siusiakami. Serio jest takie ryzyko? :/
    Pozdrawiam!

  • 13. Data: 2010-01-31 14:26:26
    Od: "Heniek" <k...@g...pl>

    "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Heniek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > napisalem wyżej. Tak na poważnie ale z przymróżeniem oka :P

    A wracając do Horneta... Mógłbyś przybliżyć trochę jego parametry
    techniczne? Chodzi mi o to, ile sezonów go posiadasz i ile leśnych jebandów
    udaje się Ci nim zdziałać rocznie. Miałbym jakieś porównanie bo taka
    subiektywna opinia to dosyć niepewna jest
    Pozdrawiam!.

  • 14. Data: 2010-01-31 16:01:02
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 31 Sty, 15:15, "Heniek" <k...@g...pl> wrote:
    > "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
    >
    > news:hk3qa7$k6l$1@inews.gazeta.pl...> Siemka

    > Jakby m g tam podlecie , przetestowa i da jakie szczeg owe info, bo
    > ode mnie z Polski C to troch daleko. Dzi ki :)

    Pub "2 koła". Tam siedza "bemowki". I czekaja...
    Prosze sie nie sugerowac nazwa 2koła . To nie cena.

    :)

  • 15. Data: 2010-02-01 08:40:47
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Barnaba" napisal w

    > O enduro/cross nie bede dyskutowal
    > bo powszechnie wiadomo ze fanki tych sportow (lacznie z zuzlem) maja
    > male siusiaki pod sukienkami.

    *** Obawiam sie, ze miales pecha i zerznal Cie jakis tranzystor lubiacy
    speedway / offroad (niepotrzebne skreslic). Ale jesli juz mowa o prawdziwych
    kobietach, to masz troche racji- jaja to maja wieksze niz niejeden precel.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 16. Data: 2010-02-01 09:34:31
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > jebandów udaje się Ci nim zdziałać rocznie. Miałbym jakieś porównanie
    > bo taka subiektywna opinia to dosyć niepewna jest

    Niewiele powiem jak z wyrywaniem lachonów na Horneta bo mam go od kliku dni,
    a aura raczej niezbyt sprzyja na jakiekolwiek wypady. ;)

    Lewis
    Hornet PC 4111 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 17. Data: 2010-02-01 10:18:28
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Heniek pisze:

    > Może wstępnie określę wymagania: blondyny, studentki (za wyjątkiem
    > filozofii i kierunków technicznych) nie-anorektyczki
    > Macie jakieś sugestie?

    Nie zdejmuj kasku, najdłużej jak się da.

    KJ

  • 18. Data: 2010-02-01 10:21:33
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Witam!

    co za gosc, myslałem ze on sobie jaja robi, a tu najwyraźniej on na
    poważnie. Lem miał racje.

    Heniu - jak sobie nie radzisz bez pomocy "przedłuzaczy" to zdecydowanie
    lepiej działa jakie 10letnie bmw - oczywiscie mówie o samochodzie.
    A zamiast zakladać kask - wyciśnij pryszcze.
    A w ogóle z tym kaskiem to jest róznie. Jak baba jest brzydka a chcesz ją
    puknąć to zakładasz kask jej. Jak bardzo brzydka to jej i sobie. A jak
    jeszcze gorzej - to jej, sobie i psu - bo sie bedzie śmiał z ciebie później

    b.

  • 19. Data: 2010-02-01 13:35:41
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 31 Sty, 01:47, "Heniek" <k...@g...pl> wrote:
    >Może nawet ,żone nabedziesz ???? Kto wie ?
    >Jak ci sie poszczęści. To byc może znajdziesz niemal tak ładna jak
    >Mika lub inne laski Precli.
    Jestes kupa gowna, szczeniaku.

    Spierdalaj, PLONK

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 20. Data: 2010-02-01 13:41:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > We warszawie jest takie miejsce na ul.Bema . Dla motonitów. :)))
    >
    > Dawaj namiar chlopie - na Bema mam blisko podlece sprawdze i napisze co

    pewnie w EuroRTVAGD. jest na Bema.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5