  • 31. Data: 2010-02-02 22:58:17
    Temat: Re: Wyrywanie lachonów na moto
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    gildor pisze:

    > pewnie w EuroRTVAGD. jest na Bema.

    Ale tam to są galerianki. W kadej galerii jest Euro. de Janeiro...

    Pozdr
    Wieca
    DL 1000 V-Strom Zjadacz wróbli

  • 32. Data: 2010-02-03 20:33:34
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Wieca" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale tam to są galerianki.

    Opowiadaj, u nas na wsi nie ma.

    szauek

  • 33. Data: 2010-02-03 22:25:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Heniek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Macie jakieś sugestie? Porady? Własne doświadczenia?
    > Z góry dzięki

    Po co inwestować w motur od razu. Najsampierw zainwestuj w cyfrówkie i dwa
    browce. Jednego daj jakiemuś kumplowi co już głupi w moto zainwestował za to
    że ci pozwoli sobie pare obrazkow cyfrówką na jego moto zdjąć a drugiego
    browca chluśnij sam przed sesją i napisaniem odpowiedniej historii o sobie -
    na śmiałość.
    Potem zamieszczasz zdjęcia na portalu pod poniższym adresem i wyrywasz
    lachony, np te z poniższych adresów. Jeśli fotki zadzaiałają można pomyśleć
    nad kupnem motura, ale po co jak jest internet....
    http://sexilala1984.sexfotka.pl/
    http://sexolatkaa.sexfotka.pl/
    http://klemcia17.sexfotka.pl/
    http://kocica89.sexfotka.pl/
    http://kiniakinia1983.sexfotka.pl/
    http://pantereczka.sexfotka.pl/
    http://eunice.sexfotka.pl/
    http://netka82.sexfotka.pl/
    http://joanna855.sexfotka.pl/
    proszszsz..... w większości blondynki, anorektyczność sam oceń
    :)

  • 34. Data: 2010-02-04 18:02:52
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > To z dyskusji widocznej powyżej/poniżej wyglada, że ktoś Cię musiał
    > nieźle oszukać...

    Czlowiek uczy sie cale zycie, ale dopadne tego, co mnie tak oszukal i
    sie zemszcze

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 35. Data: 2010-02-08 12:14:38
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 01:47:06 +0100, Heniek napisał(a):

    > Drodzy Motocykliści poradźcie co kupić by skutecznie wyrywać laski. Nie
    > oszukujmy się, tu nie chodzi przecież o hobby, wiatr we włosach, wolność i
    > uwielbienie dla 2 kółek - większość z Was (i mam nadzieję że wkrótce również
    > ja) i tak przecież używa moto wyłącznie w celu zwiększenia szans na
    > reprodukcję...

    Kup jakas fajowa kurtke motocyklowa. Bedzie taniej:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 36. Data: 2010-02-08 14:52:55
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Kup jakas fajowa kurtke motocyklowa. Bedzie taniej:)

    I wypadek sie nie zdarzy (chyba ze za drzwiami lokalu w ciemnym
    korytarzu ze strony kogos zainteresowanego)