    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyrok po wypadku policyjnej vectry z Zambrowie
    Date: Fri, 10 Oct 2014 17:56:36 +0200

    Użytkownik "Cavallino" napisał
    grup

    >A co to zmienia?
    >I tak każdego, który spróbuje wydać taki wyrok będę nazywał idiotą.
    >Szkodliwym zresztą.

    A co to zmienia ? Ja moze nawet przytakne, ale ani ja, ani Ty wyrokow
    nie wydajemy :-P
    Jak widac polowa sedziow uwaza inaczej, w tym i polowa SN.

    A za nazywanie sedziow idiotami mozesz wyroczek oberwac sam :-P

    >I tak powinien orzec.
    >Nie zachował, nie popatrzył, inaczej by nie skręcił.

    Nie mowie nie, ale przeciez znasz drugie stanowisko - nie ma takiej
    zasady, ustawa nie wymaga :-)

    >Tak się zawsze tłumaczy specjalista od nieużywania lusterek.

    No, z drugiej strony mamy zas specjaliste od wyprzedzania na
    skrzyzowaniu, nieobserwaniu kierunkowskazow i w dodatku lamiacego
    ograniczenia predkosci :-P

    J.