  • 131. Data: 2023-08-16 15:17:18
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 09:51:06 +0200, _Master_

    > Nie ośmieszaj się

    Blablabla.

    > Konfederacja dostawała zjeby od samego początku wojny za krytykę
    > uregulować traktujących Ukraińców dokłądnie tak samo jak Polaków
    > włącznie z przyznawaniem PESELU

    Pokaż dowody na to, z datami z czerwca 2022. Bo wszystkie ich słodkie
    pierdzenia które są dostępne zaczynają się dopiero w styczniu 2023.

    > Tak samo było ze zbożem. Ja ciągle dostaję zjeby za linki do
    > konfederackich linków ale właśnie tam były ostrzeżenia że zboże wpływa
    > bez żadnej kontroli do polski.

    Dajesz te linki, bo chcę uwierzyć że śnię.

    > KŁAMIESZ KŁAMIESZ I BĘDZIESZ KŁAMAŁ

    Wam nakazują te projekcje stosować? Sam łżesz, razem z tą swoją
    konfederą, a kłamstwa zarzucasz innym. Konfedera to narodowościowe
    szambo z zapędami nacjonalistyczno faszystowskimi, więc innych
    wyzywasz od faszystów. Nie wiem czy rejestrujesz, ale zachowujesz
    się identycznie jak ruskie łajzy.

    > Twoje ideologia została obalona a Ty dalej hcesz współobywateli zmuszać
    > do kupowania określonego towaru i zabierać im ciężko zarobione pieniądze.

    Została obalona, bo ty tak stwierdziłeś konfederacka kurwo?
    Ponad 90% POLAKÓW chce zostać w europie i nie chce wychodzić
    z unii, w związku z tym wypierdalaj w podskokach do ruskich,
    bo ty i ta twoja konfedera to populistyczne ścierwo które
    ludziom wodę z mózgów robi aby tylko się dorwać do koryta.

    > Więcej słuchaj Konfederacji a mniej Tuska.

    Na mnie nie robią wrażenia populistyczne wypierdy konfedery,
    potrafię samodzielnie myśleć i analizować dane. Szczególnie
    w tematach w których siedzę, a tak się składa że elektryfikacja,
    pompy ciepła, fotowoltaika to jest to na czym się znam dobrze.

    > Będziesz więcej wiedział i wcześniej

    Aaaahaaa, czyli mówili wcześniej niż tusku,
    ale nikt tego nie zarejestrował, nawet oni sami,
    dla bezpieczeństwa. bueheheh

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 132. Data: 2023-08-16 15:39:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 15:01:15 +0200, _Master_

    > A czyli zauważasz różnicę?

    Ja, w przeciwieństwie do ciebie, zauważam wiele rzeczy.

    > Skoro ona jest to dlaczego ni chcesz jej wykorzystać?

    Było to napisane w pierwszym akapicie poprzedniego posta
    konfederacki dzbanie. Nadal nie nauczyłeś się odpisywać
    jak człowiek, znowu rozpierdoliłeś posta na parę części
    konfederacki debilu i jeszcze napierdalasz akapitami
    aby wyglądało jak to dużo miałeś do przekazania.
    Wróć i przeczyaj co się do ciebie pisze debilu,
    a nie w kółko powielasz te same pyrania na które
    już parę razy odpowiedź padła.

    > To pewnie zauważasz różnicę też w ścieraniu opon przy
    > jeździe 2x cięższym samochodem elektrycznym?

    Zauważam także że elektrykami jeździ się spokojniej,
    ja mam zawsze dzikiego wkurwa jak wsiadam do spalinowej
    taczki żony, chcę jak najszybciej z tego gówna wysiąść,
    więc ostrzej zapierdalam.

    Poza tym, bezczelny konfedferacki kłamco, Tesla Y waży 1800-2000kg,
    analogiczny spalinowy SUV Segmentu D, np. BMW X3, z podobnymi osiągami
    waży 1700-1800kg. Gdzie tu konfederacka kurwo masz 2x większą masę? W
    porywach 200kg różnicy, to nawet nie jest 1/4 DEBILU. Przypominam ci że tu
    nie jest konfederacka konferencja telewizyjna na której możesz łgać jak ci
    wygodnie, wszystko jest do zweryfikowania w parę chwil, debilu.

    > I najważniejsze pytanie:
    > Czy wierzysz że proponowane uregulowania poprawią
    > globalną atmosferę na ziemi?

    Wiem że aktualnie, przez ostatnie 200 lat, temepraura
    ZAPIERDALA w górę bez przerwy, to jest bezprecedensowe,
    w ostatnich 2000 lat nie było takiej sytuacji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 133. Data: 2023-08-16 15:45:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 15:03:49 +0200, _Master_

    > Niestety żyjesz w tfuuuudemokracji i musisz się dostosować do większości
    > która nie wierzy w Twoją religię.

    Przypominam ci, konfederacki debilu, 90% polaków chce zostać w unii. Ja
    wiem że ciebie demokracja uwiera, nie zauważasz że konfedera od lat, mimo
    tak cudownych postulatów, szoruje po glebie (ostatnio zmienili retorykę w
    końcu, uciekają od swojego prawdziwego ja, to im w końcu rośnie, kłamcom
    perfidnym), ale większość jednak chce zmian cywilizacyjnych, aby było tak
    jak na zachodzie a nie jak na twoim ukochanym wschodzie.

    > Jak chcesz przemocą innym coś nakazać to napotkasz na opór.

    Opór największych debili, którzy pójdą za tymi
    co chcą tym sposobem, praniem debilom mózgów,
    dorwać się do koryta.

    > Inni też muszą wąchać Twoje wydzieliny.
    > Ale to jeszcze nie powód aby Cię skierować do komory gazowej ;-)

    Masz mokre sny związane z komorą gazową, konfederacki faszysto?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 134. Data: 2023-08-16 15:52:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 14:58:07 +0200, _Master_

    > Nic nie stoi na przeszkodzie aby w miastach gdzie natężenie jest
    > największe większością były auta LPG.

    Debilu, napisałem powyżej co stoi na przeszkodzie. Spalanie gazu powoduje
    TAKŻE to co najbardziej w miastach truje, tlenki azotu. Taką ty masz
    właśnie wiedzę, konfederacki debilu. Dlatego konfederackie kurwy nie mogą
    rządzić, bo by rozpierdoliły wszystko.

    > Mowa o realny poprawieniu powietrza za kilka miesięcy a nie za 10 lat.

    Przecież nikt nie broni tego montować,
    ale jakoś niewielu się na to decyduje.
    Dlaczego, skoro to takie zbawienie?

    > Jeśli jesteś za czystszym powietrzem w miastach to dlaczego chcesz
    > czekać latami na poprawę?
    > AAAAAA A może masz to w doooopie bo jesteś ideologicznym sekciarzem.
    > bożki z brukseli kazały i tak ma być ;-)

    No ja bym najchętniej już to zrobił, jak i wielu innych ludzi,
    chciałoby oddychać czystym powietrzem od którego nie będą chorowaćm
    ale takie debile jak ty, sponsorowani przez ruskich i tubanów
    lament podnoszą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 135. Data: 2023-08-16 15:57:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 15:08:14 +0200, _Master_

    > Bo widzisz... Ty wszystkich którzy mają inny pogląd nazywasz
    > poplecznikami putina i uważasz ich za gorszych i szkodliwych.

    Nie wszystkich, tylko tych co kłamią na potęgę,
    czyli populistycznych pisiorów i konfederatów,
    chcąc nas wyprowadzić z unii, a ciągnąć w stronę
    wschodu.

    > Ja tylko grzecznie zwracam Ci uwagę że nie masz argumentów na poparcie
    > swojej tezy że jeżdżenie ekektrykami w Europie spowoduje cofnięcie
    > ocieplenia klimatu.

    Ale po co mnie zwracasz uwagę, to są twoje i tylko twoje tezy.

    > Jeśli chcesz dobra dla ludzi to pozwól im się przygotować na ocieplenie.

    Aha, a jak ludzie syfili glebę i wody to nie trzeba było walczyć z
    zanieczyszczeniami, tylko trzeba było się im dać do tego syfu przygotować.
    buehehehe Ty masz wszystko dobrze z głową, konfederacka kurwo?

    > Tak to też będzie kosztować ale będzie to mądrzejsze niż utopia która
    > doprowadzi do kryzysu energetycznego i zubożenia społeczeństwa.

    Typowe konfederackie brednie. Jak może doprowadzić do kryzysu
    energetycznego gdy europa zacznie korzystać ze swoich zasobów,
    których ma na więcej czasu niż jest ropy, i jak to ma niby
    zubożyć społeczeńśtwo, skoro pieniądze ZOSTANĄ w kraju
    zamiast być wyrzucone na wschód? Ty myślisz czasem
    kondfederacki debilu?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 136. Data: 2023-08-16 15:59:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 15:39, Myjk pisze:
    > Wed, 16 Aug 2023 15:01:15 +0200, _Master_

    > Ja, w przeciwieństwie do ciebie, zauważam wiele rzeczy.

    Ale nie widzisz że w efekcie ZAKAZÓW i nowych podatków obywatele nadal
    nie będą mieli za co kupić elektryka?

    Przeprowadzą się do 15 minutowych miast? GOOOOOWNO PRAWDA

    > Było to napisane w pierwszym akapicie p

    Napisałeś że LPG mało. Może za te 10 lat będzie brakować ale dziś nie
    brakuje.
    Dlaczego jeśli jesteś ekologiem nie chcesz poprzeć przepisów z ulgami
    dla LPG w miastach?

    NIE bo NIE ?

    > Zauważam także że elektrykami jeździ się spokojniej,
    > ja mam zawsze dzikiego wkurwa jak wsiadam do spalinowej
    > taczki żony, chcę jak najszybciej z tego gówna wysiąść,
    > więc ostrzej zapierdalam.

    To jest Twoje subiektywne oddczucie które może mieć goooowno wspólnego z
    ilością ścieranej gumy

    > Poza tym, bezczelny konfedferacki kłamco, Tesla Y waży 1800-2000kg,
    > analogiczny spalinowy SUV Segmentu D, np. BMW X3, z podobnymi osiągami
    > waży 1700-1800kg.

    Porównaj teslę do 15 letniego golfa a nie do nowego suwa.

    Ty propnujesz przesiadkę z 15 letniego kompakata spalinowego na nowego
    elektryka.
    jakim cudem ma to się spinać?

    już nawet koncernom się nie opłaca robić samochodów E7 przy takiej
    prespektywie.

    > Wiem że aktualnie, przez ostatnie 200 lat, temepraura
    > ZAPIERDALA w górę bez przerwy, to jest bezprecedensowe,
    > w ostatnich 2000 lat nie było takiej sytuacji.

    I myślisz że to znaczy że coś wiesz. Zgadzają Ci się cyferki. Tylko tyle
    wiesz.

    Przestań bić pianę.

    Jeśli kitajce faktycznie wynaleźli nadprzewodnik w temp. pokojowej to
    całe Twoje tupanie nóżkami będzie niepotrzebne bo on ma być prosty i
    tani w produkcji. To spowoduje że prąd będzie tańszy, baterie
    pojemniejsze, opłacalność przegoni spaliniaki...

    Ale tego jeszcze nie ma i zaklinanie rzeczywistości ZAKAZEM budzi tylko
    politowanie

  • 137. Data: 2023-08-16 16:03:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Aug 2023 13:58:21 +0200, _Master_

    > To może jeszcze jest BEZPIECZNIEJSZY ;-)

    Jak widać, po milionach tykających bomb gazowych w domach,
    jest wystarczająco bezpieczny. Od lat ludzie z nim obcują,
    ale ty oczywiście straszysz, bo myślisz że pompa ciepła
    jest skręcana na gumowej uszczelce. bueheheh

    > Żałosny jesteś ekofaszystowki oszołomie.
    > Dobrze napisałem? Ty znasz się na skomplikowanej elkokwencji wyzwisk ;-)

    Myślę że świetnie ci idzie. Czyli dobrze się krygujesz,
    tak samo jak i twoi konfederaccy idole ładnie maskują
    swoją prawdziwą faszystowską naturę, dzięki czemu im
    w końcu poparcie rośnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 138. Data: 2023-08-16 16:14:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 15:45, Myjk pisze:
    > Przypominam ci, konfederacki debilu, 90% polaków chce zostać w unii.

    Zadaj pytanie czy chcą fiftyfaj, droższej energi mieszkań i transpotu to
    też dostaniesz 90% że NIE

  • 139. Data: 2023-08-16 16:17:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > perfidnym), ale większość jednak chce zmian cywilizacyjnych, aby było tak
    > jak na zachodzie a nie jak na twoim ukochanym wschodzie.

    ciach bicie piany

    Tobie się tfuuudemokracja nie podoba.

    Zmiany w zdrowym społeczeństwie zachodzą same a nie pod groźbą
    ekofaszystowskiego karabinu

  • 140. Data: 2023-08-16 16:17:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 15:45, Myjk pisze:
    > Opór największych debili, którzy pójdą za tymi
    > co chcą tym sposobem, praniem debilom mózgów,
    > dorwać się do koryta.

    Dalej bijesz pianę. Od początku nic merytorycznego nie napisałeś.

    Nie powiększaj śladu węglowego.