  • 141. Data: 2023-08-16 16:18:50
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 15:45, Myjk pisze:
    > Masz mokre sny związane z komorą gazową, konfederacki faszysto?

    Tup dalej nóżkami. Może Ci wpadnie do głowy jakiś nowy epitet.
    Bo już się wystrzelałeś

  • 142. Data: 2023-08-16 16:28:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 15:59:42 +0200, _Master_

    > Ale nie widzisz że w efekcie ZAKAZÓW i nowych podatków
    > obywatele nadal nie będą mieli za co kupić elektryka?
    > Przeprowadzą się do 15 minutowych miast? GOOOOOWNO PRAWDA

    Przestań bredzić, już dzisiaj sprzedaż elektryków wyprzedziła sprzedaż
    samochodów z instalacjami LPG, a jeszcze jest 12 lat do wprowadzenia zakazu
    sprzedaży spaliniaków a z 50 lat zanim naturalnie zaczną znikać z dróg. Tup
    dalej.

    > Napisałeś że LPG mało. Może za te 10 lat będzie brakować ale dziś nie
    > brakuje.

    Nie brakuje, a cena jest relatywnie niska, bo zaledwie 15% pojazdów
    korzysta (u nas) z tego paliwa, do tego zapalniczki i tak jarają benzynę,
    tłuku. Gdyby się zaczęto przesiadać to cena by skoczyła, rykoszetem tych
    twoich genialnych pomysłów dostaliby też ludzie którzy na gazie gotują i
    się gazem ogrzewają. Napiszesz zaraz o regulacjach cen czy nie?

    > Dlaczego jeśli jesteś ekologiem nie chcesz poprzeć przepisów z ulgami
    > dla LPG w miastach?
    >
    > NIE bo NIE ?

    Nie, bo TRUJĄ niską emisją najbardziej rakotwórczymi dla ludzi tlenkami
    azotu tępy konfederacki trepie! Do tego to nadal spaliniaki, palą także
    beznynę (i olej, gdyż można je skrajnie zaniedbać).

    > To jest Twoje subiektywne oddczucie które może
    > mieć goooowno wspólnego z ilością ścieranej gumy

    No tak, bo przecież kluczowa jest 2x większa masa, która w praktyce jest w
    porywach 20% wyższa, ale tobie ruskie zapłacili za łganie więc powielasz te
    brednie.

    > Porównaj teslę do 15 letniego golfa a nie do nowego suwa.

    Buahahaha. Do 15 letniego golfa (HB segment C) o masie 1164-1617 kg
    to mogę porównać Leafa, uwaga, ważącego 1580kg, czyli mniej niż najcięższy
    gólfik. Pytam zatem ponownie, gdzie tu masz 2x większą masę konfederacka
    kurwo? Długo jeszcze będziesz łgać i sobie w kolana strzelać?

    > Ty propnujesz przesiadkę z 15 letniego kompakata spalinowego na nowego
    > elektryka.
    > jakim cudem ma to się spinać?

    Debilu, trułeś o masie, to porównuję masę elektryka do spaliniaka.
    Nijak, łgażu, elektryk nie jest 2x cięższy, w porywach, dla porównywalnych
    osiągów, to jest 20%, albo i elektryk jest lżejszy.

    > już nawet koncernom się nie opłaca robić samochodów E7 przy takiej
    > prespektywie.

    Nie się nie opłaca, tylko technologia gruzów spalinowych nie pozwala na
    więcej. Przecież dieselgate to nie bez powodu się urodziło. Truli
    bezczelnie ludzi w imie zarabiania kasiory.

    > I myślisz że to znaczy że coś wiesz. Zgadzają Ci się cyferki. Tylko tyle
    > wiesz.

    buahahaha, no tak, tobie się nie zgazają wcale nawet cyferki
    ale swoje wiesz lepiej, konfederacki debilu.

    > Przestań bić pianę.

    buahahaha Tup dalej.

    > Jeśli kitajce faktycznie wynaleźli nadprzewodnik w temp. pokojowej to
    > całe Twoje tupanie nóżkami będzie niepotrzebne bo on ma być prosty i
    > tani w produkcji. To spowoduje że prąd będzie tańszy, baterie
    > pojemniejsze, opłacalność przegoni spaliniaki...

    Już przegoniła, a że masz problem z przyswojeniem tego i tupiesz jak małe
    dziecko w przedszkolu któremu zabrano lizaka żeby mu zębów pruchnica nie
    zeżarła to już tylko twój problem.

    > Ale tego jeszcze nie ma i zaklinanie rzeczywistości
    > ZAKAZEM budzi tylko politowanie

    Poliowanie to budzisz ty, jak tak słodko tupiesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 143. Data: 2023-08-16 18:14:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 16:14:52 +0200, _Master_

    > Zadaj pytanie czy chcą fiftyfaj, droższej energi mieszkań
    > i transpotu to też dostaniesz 90% że NIE

    Ty widzę jak na szyderę konfederę przystało, przebijasz nawet pis
    w jakości pytań. Zawnioskuj do pisowców żeby takie pytanie
    na referendum zadali, konfederacka antypolska gnido.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 144. Data: 2023-08-16 18:30:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 16:17:09 +0200, _Master_

    > ciach bicie piany

    Zaprzeczaj dalej, że te twoje ukochane konfederackie łajzy chcą wrócić do
    średniowiecza, sprowadzić kobiety do roli kucharek i sprzątaczek
    usługujących na rzecz takiego "męskiego" mencena czy innego kórwina,
    pacyfikować ludzi odmiennych ras, poglądów niż ich jedyne "słuszne",
    wyprowadzić polskę z unii i wpędzić pod pantofel ruskich, fakty sa takie że
    na potrzeby wyborów się tych swoich przekonań wyrzekają, kłamliwe łajzy,
    aby tylko do koryta się dobrać.

    > Tobie się tfuuudemokracja nie podoba.

    Tak bezczelnie kłamliwa i populistyczna, jak u konfedery,
    jeszcze bardziej niż u pisdostolców, zdecydowanie mi się
    nie podoba, bo z tej demokracji może nas wyprowadzić.

    > Zmiany w zdrowym społeczeństwie zachodzą same a nie pod groźbą
    > ekofaszystowskiego karabinu

    Bzdura, gdyby nie UE to nadal byśmy żyli w syfie i brudzie jak ruskie albo
    Ukraina. Masz tu fajny kanał gościa który spierdolił od ruskich, porównuje
    jakość i, jak to usłyszałem w jednym z odcinków to przysiadłem, się
    zachwyca tym, że trawa rośnie i ktoś ją kosi, że samochody na podwórka pod
    kaltki nie wjeżdżają, że w pociągu się można wysikać, że jest czysto i
    schludnie, że zębów się nie wybije na krzywych chodnikach itd...
    https://www.youtube.com/watch?v=4DmMTpzHd30

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 145. Data: 2023-08-16 18:31:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 16:17:59 +0200, _Master_

    > Dalej bijesz pianę. Od początku nic merytorycznego nie napisałeś.

    I znowu projekcja, tyle ci zostało z "argumentów",
    konfederacka kurwo.

    > Nie powiększaj śladu węglowego.

    Sam wypierdalaj do ruskich.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 146. Data: 2023-08-16 18:33:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 16:18:50 +0200, _Master_

    > Tup dalej nóżkami. Może Ci wpadnie do głowy jakiś nowy epitet.
    > Bo już się wystrzelałeś

    I kolejna projekcja, dobrze wkułeś zalecenia z góry. Już zapomniałeś że to
    ty rzucałeś kurwami, wyzywałeś ludzi od faszystów? Typowe. Zabawne że tak
    samo mają pisowcy, wmawiają notorycznie innym swoje przywary, konfederacka
    kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 147. Data: 2023-08-16 20:40:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 16:03, Myjk pisze:
    > Jak widać, po milionach tykających bomb gazowych w domach,
    > jest wystarczająco bezpieczny. Od lat ludzie z nim obcują,
    > ale ty oczywiście straszysz, bo myślisz że pompa ciepła
    > jest skręcana na gumowej uszczelce. bueheheh

    Nie ma ani logicznego ani technicznego powodu aby zamieniać czynnik na
    droższy i bardziej palny.

    Jest tylko ideologiczny, utopijny, dyskryminujący i powiększający
    rozwarstwienie społeczeństwa.

  • 148. Data: 2023-08-16 20:42:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 16:03, Myjk pisze:
    > Myślę że świetnie ci idzie. Czyli dobrze się krygujesz,
    > tak samo jak i twoi konfederaccy idole ładnie maskują
    > swoją prawdziwą faszystowską naturę, dzięki czemu im
    > w końcu poparcie rośnie.

    Ale podać merytorycznego powodu nie potrafisz.

    Za to potrafisz napisać coś ludziach co wytykają błędy, nieścisłości i
    wypaczenia twojej "świętej" ideologii.

  • 149. Data: 2023-08-16 20:44:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 15:57, Myjk pisze:
    > Nie wszystkich, tylko tych co kłamią na potęgę,
    > czyli populistycznych pisiorów i konfederatów,
    > chcąc nas wyprowadzić z unii, a ciągnąć w stronę
    > wschodu.

    Kłamstwo i niekonsekwencja twojej ideologi została tu ZMASAKROWANA wiele
    razy.

    Od kilkudziesięciu postów piszesz tylko o Konfederacji.

    Pisz dalej ;-)

  • 150. Data: 2023-08-16 20:44:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 18:14, Myjk pisze:
    > Ty widzę jak na szyderę konfederę przystało, przebijasz nawet pis
    > w jakości pytań. Zawnioskuj do pisowców żeby takie pytanie
    > na referendum zadali, konfederacka antypolska gnido.

    Piszesz ciągle o Konfederacji. Pisz dalej ;-)